Pitää kysyä viisaammilta.. Onko kallista korjauttaa turbo, kun meni luultavammin turbon akseli poikki vai onko järkevämpää hommata uusi? jos uuden hommaan niin mistä? :think
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Missä kilometreissä nuo turbot lojahtaa noin suunnilleen?
Mulla on nyt 238tkm semmosta huhua oon kuullu jotta siin 250tkm -->
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Tiedä järkevyydestä, mutta justiinsa laitoin korjatun takuuturbon tilaukseen. Minulla siis M57N koneella varustettu E61:n. Turbo lienee sama GT2260V.
Käytetty oli luokkaa 900 uusi luokkaa 1500.
Joo kyselin kans uuden hintaa nii 1300€ sais.
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Mulla rupesi auton turbo viheltämään vallan vimmatusti. Kyselin uutta turboa ja 1300 euroa oli useimmissa paikoissa. Marmoritiskillä reilut 1800. Vein sen kuitenkin Kangasalle LDS-turbo nimiseen firmaan korjattavaksi.Tonnin otti korjauksesta. Samalla suurennettiin imupuolta nelisen milliä, siis isompi siipipyörä. Ihan kivasti menee. Auto on -02 530d. Suosittelen.
Mulla rupesi auton turbo viheltämään vallan vimmatusti. Kyselin uutta turboa ja 1300 euroa oli useimmissa paikoissa. Marmoritiskillä reilut 1800. Vein sen kuitenkin Kangasalle LDS-turbo nimiseen firmaan korjattavaksi.Tonnin otti korjauksesta. Samalla suurennettiin imupuolta nelisen milliä, siis isompi siipipyörä. Ihan kivasti menee. Auto on -02 530d. Suosittelen.
Joo. Soittelin tuos yks pv, tässä seinäjoen kupees oli kans yks turbo huolto/Myynti 1250€ uusi. Semmonen pitääs käydä ny hakemas.. Pistää vaikka vanaha kirjahyllyyn koristeeksi
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Onkahan turbo kiinni pakosarjassa 3 vai 4 pultilla? 2 olen jo irrottanu eikä hievahra mihkää ja ku sinne ei oikee näe ylhäältä eikä alhaalta!
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Onkahan turbo kiinni pakosarjassa 3 vai 4 pultilla? 2 olen jo irrottanu eikä hievahra mihkää ja ku sinne ei oikee näe ylhäältä eikä alhaalta!
Hetkinen siis...miten niin ei näe? Eihän niitä voi saadakkaan irti kuin niiden ilmanputsarin pohjan reikien kautta. Eli kumitulpat pois ja pakosarjan lämpösuojasta peitepeltilätkä pois, niin pultit suoraan reikien kohdalla. vaatii muistaakseni 12 kulmaisen hylsyn.
Hetkinen siis...miten niin ei näe? Eihän niitä voi saadakkaan irti kuin niiden ilmanputsarin pohjan reikien kautta. Eli kumitulpat pois ja pakosarjan lämpösuojasta peitepeltilätkä pois, niin pultit suoraan reikien kohdalla. vaatii muistaakseni 12 kulmaisen hylsyn.
Joo irti on. En ois kovin nopiaa havaannu ilmanputsarikotelon pohjalla mitää kummitulppia. Mutta vaikeesta tulikin helppo. Ja normi hylsy kävi vaikka olikin 12 kulmainen kanta
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Kolmella pultilla on kiinni, uudesta tiivisteestä näet kyllä missä ne sijaitsevat.
Ehän mä olisi kysyny jos olis uusi tiiviste ollut =) en oo käyny hakees uutta turboa vielä
Ex.e92 325d -08
Ex. e90 330d -06 Ex. e46 330d sedan -00 "Jääpirssi" e36 325i coupe Ex Bmw e36 318i sedan -96 Ex Bmw e36 318i farkku -95 Ex Bmw e30 316 sedan
Comment