m57 viritys
laitetaas tännekkin....
Tuli ostettua tuohon omaan M57 (vakio Garrett GT2556V) malliin tuo uudempi uusi turbo eli Garrett GT2260V miten on, Kannattaako vaihtaa myös pakosarja siitä uudemmasta vai tehdä peltipakosarja?
Ja sitten mietin et jos ton pakosarjan kääntäs ylösalaisin niin mistä löytäs venttilinkannen kopan jossa ei ole integroitua imuilman suodatinta? vai pitääkö se vanha muokata tai vanhasta vain kylmästi leikata se pois..?
myöhemmin tulossa myös E61 Suuttimet ja ohjelmointi. Ja ehkä myös laatikon vaihto...
laitetaas tännekkin....
Tuli ostettua tuohon omaan M57 (vakio Garrett GT2556V) malliin tuo uudempi uusi turbo eli Garrett GT2260V miten on, Kannattaako vaihtaa myös pakosarja siitä uudemmasta vai tehdä peltipakosarja?
Ja sitten mietin et jos ton pakosarjan kääntäs ylösalaisin niin mistä löytäs venttilinkannen kopan jossa ei ole integroitua imuilman suodatinta? vai pitääkö se vanha muokata tai vanhasta vain kylmästi leikata se pois..?
myöhemmin tulossa myös E61 Suuttimet ja ohjelmointi. Ja ehkä myös laatikon vaihto...
Comment