Joo eli ostin kyseisen 330d:n viime syksynä ja sillon piti 80km/h--> kiihdyttäessä jyrinää ja kytkin poljin tärisi.. no muutaman kuukauden päästä ei enään pidellyt ääniä tai kytkinpoljin tärissyt vaan alkoi liikkeelle lähtiessä ravisuttamaan autoa.
Eilen sitten normaali ajon jälkeen vaihteisto värisee kovasti( vaihdekeppi heiluu tyhjäkäynillä ja kaasuattaeesa kytkin ylhäällä kuluu laatikon sisältä (rahinaa) kytkin pohjassa ei kuulu. auton kytkin ei luista tälläkään hetkellä mitä nyt muutaman kilometrin uskalsin ajaa.
Viimeksi kytkin+kaksoismassapyörä vaihdettu tuusulan bemu oy:llä 29.1.2009 ja taas paskanako?
takuu kytkin+massapyörän vaihdolla ollut 2 vuotta ja nyt kulunut 2vuotta ja 5kk
miten erottaa kaksoismassapyörä vian siis?
osaako joku sanoa hintoja remontille entisistä kuiteistako kahto oli 250e kytkinmenvaihto hinta (kokeiltu varmaan eka päästä pelkällä kytkimen vaihdolla) ja parinviikon päästä vaihdettu sitten kaksoismassapyörä 600e+8e rahti+4h töitä = 868e
Eli mitä kannattanee vaihtaa remontissa...? vaihdevipussa väljää eli varmaan jotkin vaihdevivun puslat huonot ja rättinivel näyttäisi olevan revennyt myös. Kytkin ja kaksoismassapyörä tietenkin, mutta mites kannattaako vaihtaa kytkimen työsylinteri? motonetti myi jotain kytkin sarjaa 208e:llä, mutta tuntuu jotenkin hullun halvalta mitäköhän se sisältää?
Eilen sitten normaali ajon jälkeen vaihteisto värisee kovasti( vaihdekeppi heiluu tyhjäkäynillä ja kaasuattaeesa kytkin ylhäällä kuluu laatikon sisältä (rahinaa) kytkin pohjassa ei kuulu. auton kytkin ei luista tälläkään hetkellä mitä nyt muutaman kilometrin uskalsin ajaa.
Viimeksi kytkin+kaksoismassapyörä vaihdettu tuusulan bemu oy:llä 29.1.2009 ja taas paskanako?
takuu kytkin+massapyörän vaihdolla ollut 2 vuotta ja nyt kulunut 2vuotta ja 5kk
miten erottaa kaksoismassapyörä vian siis?
osaako joku sanoa hintoja remontille entisistä kuiteistako kahto oli 250e kytkinmenvaihto hinta (kokeiltu varmaan eka päästä pelkällä kytkimen vaihdolla) ja parinviikon päästä vaihdettu sitten kaksoismassapyörä 600e+8e rahti+4h töitä = 868e
Eli mitä kannattanee vaihtaa remontissa...? vaihdevipussa väljää eli varmaan jotkin vaihdevivun puslat huonot ja rättinivel näyttäisi olevan revennyt myös. Kytkin ja kaksoismassapyörä tietenkin, mutta mites kannattaako vaihtaa kytkimen työsylinteri? motonetti myi jotain kytkin sarjaa 208e:llä, mutta tuntuu jotenkin hullun halvalta mitäköhän se sisältää?
Comment