Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e46 330d keskuslukitus vika.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tubitus
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 58

Originally posted by tubitus View Post
    Moro

Mulla tosissaan kaukosäätö ei toimi kummallakaan avaimella (salmiakki avain). Jostain lueskelin et jos olis tuo antenni vastaan otin mut sen vaihdoin (vanhaan, parhaimmassa tapauksessa sekin on rikki) mut eipä auttanut. Takaluukun johdot tarkastin pikasesti, ei oo poikki.

Epäilettekö että se on toi keskuslukon moduli rikki kun ei kaukosäätö toimi?

Osaisko joku korjaa sen näin netin välityksellä... Pystyykö orggis testerillä saamaa vihjettä missä vika? Boschilaisella ei saa... Osaatteko vihjata mikä sit vaihdetaan. Tai vielä sit jos joku jolla on ehjä kaukosäätö vois lainaa sen antennivahvistinta niin testataan toimiiko mulla??

Pitikö tuo moduli jotenkin ohjelmoida? joku tuossa puhu marmorihinnasta + ohjelmoinnista.
    Eikö kellään vastaavanlaista vikaa?? Vai eikö kukaan saanu toimimaan??
    Ei muutaku kertoka jotain vinkkiä
    Saako avainta testattua ite mitenkään?
    Oha se helmi

Comment

• Hawe90
      Bimmer Rookie
      • Nov 2010
      • 85
      • Yka

Mulla ollut myös parisen vuotta tuo kaukokeskuslukitus rikki. Inpa(Bmw testeri) näytti viaksi keskuslukon relettä. Releet tilasin saksasta jotka maksoivat parisen kymppiä. Töissä vaihtelin nämä releet, mutta keskuslukitus ei alkanut toimimaan. Ongelmana todenäkösesti se,että olen kokeillut ohjelmoida avainta silloin kun kuskin ovi auki, jolloin pitää käydä ohjelmoimassa merkkiliikkeessä.

Edellisen kysymykseen vastaten, luetuta vikakoodit niin selviää missä vika.
      jos vika korimoduulissa, niin tilaa releet ja kolvauta jossain nämä paikalleen.
      Nykyinen E60 530DA

Entinen e46 330d

Comment

• Eem46
        Newbiemmer
        • May 2010
        • 18
        • Helsinki

Itellä kanssa keskuslukitus ongelmia sedan e46.
        Pystyykö sitä kotikonstein selvittämään onko se antennivahvistin rikki esim jännitemittarilla?

Comment

• kaitom
          Newbiemmer
          • Jul 2012
          • 3
          • finland

answer messaging
          Last edited by kaitom; 29-08-2012, 23:23. Reason: ok fine

Comment

• Wibu
            Bimmer Rookie
            • Apr 2011
            • 62
            • Pälkäne

Apua kaivattaisiin. Elikkäs keskuslukko toimii muuten ok, mutta kuskin ovi ei aukee, kun koittaa avata avaimen napilla. Eikä lukkopesä sano yhtään mitään suuntaan eikä toiseen. Kaikki toimii niinkun pitääkin aukee ja menee kiinni, autossa olevasta lukistus nappulasta.

Comment

• desmodromic
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2005
              • 256
              • Imatra

täällä samaa ongelmaa 330xd touringissa. välillä ei ovet aukea avaimella. takaluukun lasi aukeaa, samoin ikkunat kun avausnappia pitää pitkään pohjassa. sitä kautta oon saanu auton käyntiin, ja hetken käynnissä oltua ovet aukeaa napista kurkottamalla. mystistä...oisko mitään analyysiä kellään?
              Vikakoodin lukua etelä-karjalassa. privalla tavoittaa parhaiten.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎