Moro,
en oikein tiennyt mihin alueeseen olisi tälläisen keskustelun voinut avata enkä löytänyt vastaavaa keskutelua avoinna, vaikka muutaman (ehkä hieman hätäisen) haun tein.
Olen ostamassa takavetoista tehokasta dieseliä. Ensimmäisenä mieleen tuli bemari, koska sellainen on ollut aiemmin käytössä.
1. Missä vaiheessa facelift on tullut E46:seen? Löysin jostain että prefacelift ohjaus on hieman löysä, joten siksi mieluumin facelift malli. Pidän kuitenkin että ohjauksessa on tuntua. Yhdeltä sivustolta löytyi tieto että 2001..
2. Missä vaiheessa, jos missään vaiheessa, E46 sai kuusipykäläisen manuaalin. Meillä on kakkos autossa kuusi vaihteinen laatikko ja pidän siitä hirvitävästi. Työmatkani koostuu kuitenkin 90%:sti moottoritiestä, joten "ylimääräinen" vaihde ja sen mukana tuoma alemmat kierrokset on tervetulleita. Vai millä kierroksilla kone menee 120kmh:ssa jos viisilovinen vaihdelaatikko?
3. Ymmärtääkseni kulutus pyörii järkevissä 6l paikkeilla. Pitääkö paikkaansa?
4. Onko jotkin osat autossa kulutustavaraa? Kulutusosat tietty kuluu, mutta meneekö esmes kytkimiä (pitäisi kestää 500Nm?) tai syökö periä kuinka paljon tuo vääntö? Ymmärtääkseni nelikossa on etuvetari varsin nopeasti meneviä, joten siksi luovuin siitä ideasta.
5. Onko varaosat järkevän hintaisia? Remontit tehdään itse, mutta osat kuitenkin joutuu kaupasta ostamaan.
en oikein tiennyt mihin alueeseen olisi tälläisen keskustelun voinut avata enkä löytänyt vastaavaa keskutelua avoinna, vaikka muutaman (ehkä hieman hätäisen) haun tein.
Olen ostamassa takavetoista tehokasta dieseliä. Ensimmäisenä mieleen tuli bemari, koska sellainen on ollut aiemmin käytössä.
1. Missä vaiheessa facelift on tullut E46:seen? Löysin jostain että prefacelift ohjaus on hieman löysä, joten siksi mieluumin facelift malli. Pidän kuitenkin että ohjauksessa on tuntua. Yhdeltä sivustolta löytyi tieto että 2001..
2. Missä vaiheessa, jos missään vaiheessa, E46 sai kuusipykäläisen manuaalin. Meillä on kakkos autossa kuusi vaihteinen laatikko ja pidän siitä hirvitävästi. Työmatkani koostuu kuitenkin 90%:sti moottoritiestä, joten "ylimääräinen" vaihde ja sen mukana tuoma alemmat kierrokset on tervetulleita. Vai millä kierroksilla kone menee 120kmh:ssa jos viisilovinen vaihdelaatikko?
3. Ymmärtääkseni kulutus pyörii järkevissä 6l paikkeilla. Pitääkö paikkaansa?
4. Onko jotkin osat autossa kulutustavaraa? Kulutusosat tietty kuluu, mutta meneekö esmes kytkimiä (pitäisi kestää 500Nm?) tai syökö periä kuinka paljon tuo vääntö? Ymmärtääkseni nelikossa on etuvetari varsin nopeasti meneviä, joten siksi luovuin siitä ideasta.
5. Onko varaosat järkevän hintaisia? Remontit tehdään itse, mutta osat kuitenkin joutuu kaupasta ostamaan.
Comment