Noni,
taashan se myrkyn lykkäs. Elikkä vaihdoin uuden turbon tohon 330d:hen ja kun projekti oli tänään suoritettu olin lähdössä tallilta ajamaan pois, niin:
Auto ei kulje sitäkään vähää mitä ennen ahtimen vaihtoa, kaikki letkut ja putket kiinni ja kunnossa. 200m matkalla vauhtia sai kerättyä ~50km/h. Itellä loppuu keinot jo. Voiko auto olla jossain vikatilassa tms?
Auto siis toimi ennen ahtimen vaihtoa ok, vislasi vain jonkun verran, tähänkin syynä näytti olevan vaan ahtimen ja pakosarjan välinen tiiviste. Itse ahtimessa ei tuntunut mitään välyksiä, eikä siivissä ollut lainkaan damagea.
Uusi ahdin tuli kuitenkin germaaneilta, niin olihan se vaihdettava, uhkaavasti näytti kuitenkin siltä, että sakemannit myivät epäkuranttia tavaraa (ahtimessa ei ainakaan lukenut garrett missään). Kuitenkin antoivat 24kk täyden takuun tälle, ilman kilometrirajaa.
Mitäs tässä nyt sit tekemään, vanha ahdin takasin paikalleen ja kokeilee, että pelaako? Ja palauttaa uuden Saksaan rajun vittuilun kera.
Onko tässä nyt mitään huomioitavaa? Kaikki alipaineletkut on kiinni, solenoidin piuhat on kiinni ym, vinkkejä otetaan vastaan.
Pientä ihmistä käy vituttamaan tällanen.
Kiitos avusta.
.Jussi
taashan se myrkyn lykkäs. Elikkä vaihdoin uuden turbon tohon 330d:hen ja kun projekti oli tänään suoritettu olin lähdössä tallilta ajamaan pois, niin:
Auto ei kulje sitäkään vähää mitä ennen ahtimen vaihtoa, kaikki letkut ja putket kiinni ja kunnossa. 200m matkalla vauhtia sai kerättyä ~50km/h. Itellä loppuu keinot jo. Voiko auto olla jossain vikatilassa tms?
Auto siis toimi ennen ahtimen vaihtoa ok, vislasi vain jonkun verran, tähänkin syynä näytti olevan vaan ahtimen ja pakosarjan välinen tiiviste. Itse ahtimessa ei tuntunut mitään välyksiä, eikä siivissä ollut lainkaan damagea.
Uusi ahdin tuli kuitenkin germaaneilta, niin olihan se vaihdettava, uhkaavasti näytti kuitenkin siltä, että sakemannit myivät epäkuranttia tavaraa (ahtimessa ei ainakaan lukenut garrett missään). Kuitenkin antoivat 24kk täyden takuun tälle, ilman kilometrirajaa.
Mitäs tässä nyt sit tekemään, vanha ahdin takasin paikalleen ja kokeilee, että pelaako? Ja palauttaa uuden Saksaan rajun vittuilun kera.
Onko tässä nyt mitään huomioitavaa? Kaikki alipaineletkut on kiinni, solenoidin piuhat on kiinni ym, vinkkejä otetaan vastaan.
Pientä ihmistä käy vituttamaan tällanen.
Kiitos avusta.
.Jussi
Comment