Moro
Osaisko joku sanoo et miten ton laatikon kuuluisi käyttäytyä. Kun ennen 2000 k/min ei oikeen tapahdu mitään. Vasta sen jälkeen rupeaa auto vetämään. Siis kun painaa poljinta kierrokset nousevat ja kulutusmittari menee yleensä tappiin, mutta ei tunnu vetoa kuitenkaan. Onko tämä siis vain ominaisuus kuuluuko laatikon luistaa tällä tavalla vai onko jotain pielessä? Paikalta kuitenkin lähtee ilman kierroksia hienosti
Öljynmäärän kävin tarkastamassa ja oli aivan oikea määrä.
Sitten toinen ongelma, voikohan tämä liittyä edelliseen? Koko auto tärisee tyhjäkäynnillä, koneesta kuuluu nakutusta, käynnistäessä iso harmaa savupilvi, kulutus hieman korkea, vikakoodina oli 5651 käyntivaukauden säätö.
Suutin paskana? Vai rail-sensori? Vai kummatkin? Pääsen tänään koittamaan tuota rail-sensorin liitintä josko se auttaisi ja suutinten johtosarjat.
Pääseekö tuohon rail-sensoriin kiinni muuten vain ottamalla muovit pois?
Osaisko joku sanoo et miten ton laatikon kuuluisi käyttäytyä. Kun ennen 2000 k/min ei oikeen tapahdu mitään. Vasta sen jälkeen rupeaa auto vetämään. Siis kun painaa poljinta kierrokset nousevat ja kulutusmittari menee yleensä tappiin, mutta ei tunnu vetoa kuitenkaan. Onko tämä siis vain ominaisuus kuuluuko laatikon luistaa tällä tavalla vai onko jotain pielessä? Paikalta kuitenkin lähtee ilman kierroksia hienosti
Öljynmäärän kävin tarkastamassa ja oli aivan oikea määrä.
Sitten toinen ongelma, voikohan tämä liittyä edelliseen? Koko auto tärisee tyhjäkäynnillä, koneesta kuuluu nakutusta, käynnistäessä iso harmaa savupilvi, kulutus hieman korkea, vikakoodina oli 5651 käyntivaukauden säätö.
Suutin paskana? Vai rail-sensori? Vai kummatkin? Pääsen tänään koittamaan tuota rail-sensorin liitintä josko se auttaisi ja suutinten johtosarjat.
Pääseekö tuohon rail-sensoriin kiinni muuten vain ottamalla muovit pois?
Comment