Tässä nyt ollaan vähän ihmetelty tämän auton toimintaa. Lähtee suht hyvin käyntiin alle -20 pakkasilla mutta sen päälle on käytettävä pitkään roikan nokassa. Tosin sekään ei nyt auttanut. Auto jäi pihaan toissapäivänä vaikka oli ollut koko yön pistokkeen päässä..
Viime yönä auto oli tallissa, missä noin -10c pakkasta (ulkona about -30c). Katoin piilovalikosta moottorin lämpötilan: -4c. Nyt auto ollut pihassa roikan nokassa 4h (ajoin koneen 55C lämpöiseksi työmatkalla) ja moottorin lämpötila enään 5c. Onko normaalia säteilylämppärille vai onko mahdollista että vastus on rikki? konetilaa vilkaisin ja lämppärin johdot olivat kiinni. Calix on merkki.
Viime yönä auto oli tallissa, missä noin -10c pakkasta (ulkona about -30c). Katoin piilovalikosta moottorin lämpötilan: -4c. Nyt auto ollut pihassa roikan nokassa 4h (ajoin koneen 55C lämpöiseksi työmatkalla) ja moottorin lämpötila enään 5c. Onko normaalia säteilylämppärille vai onko mahdollista että vastus on rikki? konetilaa vilkaisin ja lämppärin johdot olivat kiinni. Calix on merkki.
Comment