Noniin, Ostin juuri kyseisen menopelin, johon oli tehty turbiini remppa AD autokorjaamossa, turbiini siis antautunut ja viety heille totaali kunnostettavaksi. Jossa sanottu että vain turbiini ollut viallinen.
Laatikko ok. Turbiinina on nyt vakiota isompi, ilmeisesti x5 malli?
D:lle laitettaessa reilumpi viive tuolla, siitä ilmeisesti johtuen ettei ole tuon vehkeen oma turbiini.
Autolla ajettu sen jälkeen about 10 000km lähinnä nurkkapyöritystä yms.
Tilanne on nyt seuraava:
vaihdatin termostaatit koska laite ei lämminnyt, ja tuumailin jotta sen takia luistattaa laatikkoa kun lämmöt eivät ylhäällä.
vaihdon jälkeenkin tekee samaa, eli 100km/h vakkarilla ajaessa rpm 1800
jos vähänkään koskee kaasuun niin kierrokset nousee yli kahden tuhannen ja laite lähtee kiihtymään.
kun painaa enempi kaasua, kierrokset pomppaa kunnolla eli turbiini lukko irtoaa.
mitään vikakoodeja laatikosta ei tule.
luistaako laatikossa nyt jotkut kitkalevyt vai mistä on kyse?
Laitteessa on Karalan ohjelma, moottorissa ja askissa.
Vetoja on hemmetisti, ei jyrise eikä tee mitään muutakaan, kuin että mielestäni ei 4 ja 5 vaihteilla ole isoisas vauhdeissa ns. "suora-veto" päällä vaan on pehmeä
katsoin vain että 100km/h vauhdissa on se 1800rpm
EDIT: Kiitoksia kovasti vastauksista
Juu, alkaa homma selviämmään, lukko ottaa kiinni d-asennossa vasta 122km/h
S-asennossa tarraa kiinni 117km/h
Liittyisikö tämä nousu juuri tuohon turbiinieroon?
S-puolella tarraa kiinni pienempääkin vaihtaessa ihan ok, mutta tosiaan vain isommilla nopeuksilla kuin pitäisi.
Pitänee alkaa selvittämään, nuo laatikon adaptaatioarvot.
Jos ne tuolla inpalla sais vaikka nollailtua.
Pystyykö turbiinilukon kierroksia vaihtamaan itse inpalla tai vastaavalla, vai meneekö homma niin että koodit alas lootasta, muutos ja Re-Flashaus?
Laatikko ok. Turbiinina on nyt vakiota isompi, ilmeisesti x5 malli?
D:lle laitettaessa reilumpi viive tuolla, siitä ilmeisesti johtuen ettei ole tuon vehkeen oma turbiini.
Autolla ajettu sen jälkeen about 10 000km lähinnä nurkkapyöritystä yms.
Tilanne on nyt seuraava:
vaihdatin termostaatit koska laite ei lämminnyt, ja tuumailin jotta sen takia luistattaa laatikkoa kun lämmöt eivät ylhäällä.
vaihdon jälkeenkin tekee samaa, eli 100km/h vakkarilla ajaessa rpm 1800
jos vähänkään koskee kaasuun niin kierrokset nousee yli kahden tuhannen ja laite lähtee kiihtymään.
kun painaa enempi kaasua, kierrokset pomppaa kunnolla eli turbiini lukko irtoaa.
mitään vikakoodeja laatikosta ei tule.
luistaako laatikossa nyt jotkut kitkalevyt vai mistä on kyse?
Laitteessa on Karalan ohjelma, moottorissa ja askissa.
Vetoja on hemmetisti, ei jyrise eikä tee mitään muutakaan, kuin että mielestäni ei 4 ja 5 vaihteilla ole isoisas vauhdeissa ns. "suora-veto" päällä vaan on pehmeä
katsoin vain että 100km/h vauhdissa on se 1800rpm
EDIT: Kiitoksia kovasti vastauksista
Juu, alkaa homma selviämmään, lukko ottaa kiinni d-asennossa vasta 122km/h
S-asennossa tarraa kiinni 117km/h
Liittyisikö tämä nousu juuri tuohon turbiinieroon?
S-puolella tarraa kiinni pienempääkin vaihtaessa ihan ok, mutta tosiaan vain isommilla nopeuksilla kuin pitäisi.
Pitänee alkaa selvittämään, nuo laatikon adaptaatioarvot.
Jos ne tuolla inpalla sais vaikka nollailtua.
Pystyykö turbiinilukon kierroksia vaihtamaan itse inpalla tai vastaavalla, vai meneekö homma niin että koodit alas lootasta, muutos ja Re-Flashaus?
Comment