Autoni on antanu siirtopumpusta jo pidemmän aikaa vikakoodia ja nyt tammikuun jälkeen alkoi ajossa tuntumaan nykimistä mutta hävis hetikö paino kaasua lisää vähä. No pari viikkoa sitten yhtenä aamuna ei käynistynyt enään millään.
Pari akullista starttailin ja sain kun sainkin käyntii. no totesin, että kun vikakoodia tullu siirtopumpusta jo parivuotta niin tilaampa uuden siirtopumpun, jotta alkaisi pelamaan. No Tämän viikon perjantaina vaihtelin uuden pumpun, mutta käynistävyyteen ei auttanut. Inpalla arvoja katsomaan ja railpaine 70mbar-85mbar startatessa(eikö tämän pitäisi olla liki 200mbar että auto käynistyisi). Polttoaineen siirtopaine 4.03bar virrat kakkos asennossa eli se on varmaan nyt kunnossa.
Vikakoodin antaa
-Hehkuista
-Railpaine startatessa
Onko tämä nyt selvä suutin vika?
suuttimen korjausarvot inpalla näytti sillonko auto oli käynissä niin -0,5 ja +1 välillä kaikki suuttimet.
Neuvoja tarvisin suuttimen ohivuodon mittaamisen jos itse voi?
Kuulut, että jollakin kirkkaala letkulla voisi mitata joistakin autoista mutta miten ne liitetään.?
Jos jokin suutin vuotaa pahasti niin uusi suutin tilalle vai vanhan korjaus?
Ehjä suutin olisi tiedossa 55e/kpl.
Saako itse vaihdettua suuttimet vai diesel huollon hommia?
Pari akullista starttailin ja sain kun sainkin käyntii. no totesin, että kun vikakoodia tullu siirtopumpusta jo parivuotta niin tilaampa uuden siirtopumpun, jotta alkaisi pelamaan. No Tämän viikon perjantaina vaihtelin uuden pumpun, mutta käynistävyyteen ei auttanut. Inpalla arvoja katsomaan ja railpaine 70mbar-85mbar startatessa(eikö tämän pitäisi olla liki 200mbar että auto käynistyisi). Polttoaineen siirtopaine 4.03bar virrat kakkos asennossa eli se on varmaan nyt kunnossa.
Vikakoodin antaa
-Hehkuista
-Railpaine startatessa
Onko tämä nyt selvä suutin vika?
suuttimen korjausarvot inpalla näytti sillonko auto oli käynissä niin -0,5 ja +1 välillä kaikki suuttimet.
Neuvoja tarvisin suuttimen ohivuodon mittaamisen jos itse voi?
Kuulut, että jollakin kirkkaala letkulla voisi mitata joistakin autoista mutta miten ne liitetään.?
Jos jokin suutin vuotaa pahasti niin uusi suutin tilalle vai vanhan korjaus?
Ehjä suutin olisi tiedossa 55e/kpl.
Saako itse vaihdettua suuttimet vai diesel huollon hommia?
Comment