Aika samanlaiset oireet kun mun edellisessä E46 328i ennen vanosremppaa, männät olivat todella väljät ja Beisanin O-renkaiden vaihdon jälkeen kaikki humppailu hävisi ku tuhka tuuleen.
'
Hyvä hyvä Samanlainen tiivistesarja tulossa vanokselle. Toivotaan että korjaantuisi noilla tiivisteiden vaihdolla.
No voi perse, itellä ihan samanlainen vika e46 328i:ssä. Tällä viikolla sammukin jo kerran.. Minkälainen homma vaihtaa ja pystyykö tekemään ilman bemarin erikoistyökaluja? Ja minkähän verran tulee hintaa osille?
No voi perse, itellä ihan samanlainen vika e46 328i:ssä. Tällä viikolla sammukin jo kerran.. Minkälainen homma vaihtaa ja pystyykö tekemään ilman bemarin erikoistyökaluja? Ja minkähän verran tulee hintaa osille?
Ite just M52B28TU koneeseen (tuplavanos) tiivisteet vaihtaneena; Beisanin tiivisteet tais olla jotain 50e, marmorilta sitten venttiilikannen tiivisteet,kaikki 15 kumitulppaa/tiivistettä,vanoksen metallitiivste ja kannattaa ottaa muutama niitä ryssänkierreruuveja(11-36-1-748-745) varoiksi jos saat ne irroitettaessa poikki.. Oliskohan koko helahoito ollu jotain 150-200e ku oli jotain muitakin pikkuhiljuja mukana.. ei todellakaan paha hinta siitä että saa sen koneen toimimaan niinkuin pitää...
http://www.beisansystems.com/procedu..._procedure.htm <--tuon ohjeen mukaan itse tein ja kyllä suosittelen kaikille kellä vääntöjen kanssa ongelmia niin tekis saman.. Helppoo ja selkeää kun rauhas tekee itse meni ensikertalaisena joku 4-5h kun kävin kaikki paikat läpi ja putsailin ja ihmettelin ja pitelin tupakkitaukoi nyt varmaa joku 2-3h olis realistinen työaika
Ite just M52B28TU koneeseen (tuplavanos) tiivisteet vaihtaneena; Beisanin tiivisteet tais olla jotain 50e, marmorilta sitten venttiilikannen tiivisteet,kaikki 15 kumitulppaa/tiivistettä,vanoksen metallitiivste ja kannattaa ottaa muutama niitä ryssänkierreruuveja(11-36-1-748-745) varoiksi jos saat ne irroitettaessa poikki.. Oliskohan koko helahoito ollu jotain 150-200e ku oli jotain muitakin pikkuhiljuja mukana.. ei todellakaan paha hinta siitä että saa sen koneen toimimaan niinkuin pitää...
http://www.beisansystems.com/procedu..._procedure.htm <--tuon ohjeen mukaan itse tein ja kyllä suosittelen kaikille kellä vääntöjen kanssa ongelmia niin tekis saman.. Helppoo ja selkeää kun rauhas tekee itse meni ensikertalaisena joku 4-5h kun kävin kaikki paikat läpi ja putsailin ja ihmettelin ja pitelin tupakkitaukoi nyt varmaa joku 2-3h olis realistinen työaika
Pitäis varmaan sit itekkin tehdä.. Tarviiks tohon mitään bemarin erikoistyökaluja vai riittääkö ihan perus korjaamon työkalut? Tietenkin jos täällä lähellä on joku ketä kiinnostaa tehä toi remppa sopivasta korvauksesta niin ilmoittautukaa vaan!
Pitäis varmaan sit itekkin tehdä.. Tarviiks tohon mitään bemarin erikoistyökaluja vai riittääkö ihan perus korjaamon työkalut? Tietenkin jos täällä lähellä on joku ketä kiinnostaa tehä toi remppa sopivasta korvauksesta niin ilmoittautukaa vaan!
Ei tuohon mitään ihmeellisiä tarvitse.. tuossa beisanin ohjeessa on aika hyvin lueteltu kaikki nikaleet ja kekäleet mitä tarviit hommaan eiku vaa töihin
Itsellänikin autocomi antoi saman vikakoodin että pakopuolen vanos tiukka tai jumissa, samoin tässä nyt huomasin että pari kertaa tehnyt kylmänä niin, että käy melko korkeaa tyhjäkäyntiä, n. 1k kierroksilla, sitten kierrokset käyvät nopeasti alhaalla ja palaavat taas siihen tuhanteen, tämä kuitenkin loppuu melko äkkiä kun kone on käynyt hetken aikaa, jotenkin myös tuntuu ettei auto väännä alhaalta aivan niinkuin pitäisi. Onkos tämä nyt sitten vain niistä vanoksen tiivisterenkaista kiinni että alanko tilailemaan? Onkos täällä foorumilla ketään keneltä saisi noita niin ei tarvitsisi ulkomailta itse tilata?
Comment