Announcement

Collapse
No announcement yet.

330ia touring Xenon valojen irroitus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pappabemu
    Newbiemmer
    • Jun 2009
    • 17
    • Vantaa

    330ia touring Xenon valojen irroitus?

    Mitä joutuu irroittamaa ja miten saa helpoiten laitettua takaisisin umpioitten sisemmän thorxi ruuvin jotta saa vaihdettua painepesurien teleskooppisuuttimen?

    Ilmeisesti ohjeita on annettu että umpioita pitää irroitta että saa suuttimet vaihdettua?

    Ruuvit todella pahassa paikassa , onko jollain joku kikka millä saa ne irti? Auttaako jos ottaa alalistan irti pois edestä?
  • marsupilami
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 263
    • savo

    #2
    Oletko vaihtamassa itse teleskooppia vaiko sitä suutinta pelkästään mikä spruittaa vettä umpioille?Se suuttimen vaihto onnistuu ihan helposti eli varovasti kampeat peitelätkää esille ja vedät sen teleskooppivartta että saat vaihdettua.Suutin lähtee ihan vetäisemällä.Jos taas teleskooppia olet vaihtamassa niin tuossa hyvä vinkki. Itse irroittelin umpiot ja sitä kautta vaihdoin.

    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.


    Itse olen avannut ruuvit 8mm vaiko 9mm hylsyavaimella..ne syvemmässä olevat ruuvit onkin kinkkisempiä,varovasti löysyttänyt irroitusherkkyyteen ja magnettinostimella olen ne vetäissyt irti. Paikalleenlaittaessa taas mageettinostimella asettanut paikoilleen ja pyörittänyt sen verran,että ottaa kierteelle.

    Vasemmanpuoleisen teleskoopin sain lähtemään ilman,että tarvitsi irroittaa umpion telinettä mutta oikeanpuoleisessa piti myös hieman löysyttää tämä umpioteline.Ennenkuin löysytät telinettä niin kannatta merkata ruuvin tarkka paikka koska liikkumavaraa siinä on ja vaikeaa saada kohdilleen tämän jälkeen.

    Tossa myös vinkkiä umpion irroitukseen

    Comment

    • pappabemu
      Newbiemmer
      • Jun 2009
      • 17
      • Vantaa

      #3
      Kiitos erittäin hyvistä vinkeistä , eiköhän näillä neuvoilla vaihdu uudet teleskooppisuuttimet.
      Uudet mangneetti vääntimet on jo hankittu ruuvien poistoon, nyt enään lämpimiä ilmoja odotellaan että päästään työhön kiinni.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎