minulla on BMW 1.8 ti combact 2003 e46 ja se heittää välillä moottorin varoitusvalon päälle ja ilmoittaa vikakoodin P1159(polttoaine järjestelmässä häiriö) osaisiko joku kertoa mistä alan etsiä vikaa? onko mahdollisesti Lambda anturi risa ? onko joillakin ollut sama ongelma ja mistä vika löytyi! ettei tarvitsisi koko autoa purkaa :(
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikakoodi P1159
Collapse
X
-
Mulla prikulleen samanlainen auto ja sama vaiva, eli tyhjäkäynti soutaa ja vikakoodi P1159. Onkohan vamman laatu ketjun aloittajalla jo ratkennut?
Jos ei niin olisko ehdotuksia, koitin jo vähän tutkia niin mielestäni imuvuodosta ei ole kyse.Onhan nuita autoja ollut... hyviä ja vähemmän hyviä... joistain on vaimokin tykännyt... joistain ei :think
-
-
Originally posted by expertti View PostMinä löysin tällaisen selityksen ko vikakoodille:Fuel Trim Additve Bank 1 High
Vian sijainti:
Polttoaineen säätö, rivi 1-alue-/toimintavirhe
Mahdollinen syy:
Johdinsarja, liittimet, imu-/polttoainejärjestelmä, ruiskutussuuttimet, lämmitetty happitunnistin, ilmamassan mittain, moottorin jäähdytysnesteen lämpötunnistin, haihtuvien päästöjen tyhjennysventtiili, moottorin ohjausmoduuli.
Eli haluaisinkin nyt peräänkuuluttaa josko jollakulla olisi samaisesta vikakoodista kokemusta eli mikä silloin oli vikana, ettei minun tarvitsisi näitä kaikkia paikkoja käydä läpi (laiska kun olen)
Mielelläni myös otan vastaan vinkkejä miten testaan mahdollisten vikakohteiden toiminnan.Onhan nuita autoja ollut... hyviä ja vähemmän hyviä... joistain on vaimokin tykännyt... joistain ei :think
Comment
-
Comment