Originally posted by LordHamwich
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.
Collapse
X
-
Originally posted by LordHamwich View PostEi ole vaikea homma, vähän työläs voi olla ellei ole ennen tehnyt niin menee tovi ihmetellessä että missä se tötterö nyt on. Tuskinpa siinä pajallakaan puolta tuntia pidempään menisi.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Heitä öljyksi ihan reilusti vaikka mopilin 5w50, niin loppuu se syöminen. Itse olen ajanut N42B18-koneella vajaa pari vuotta ympäri vuoden castrolin 10w60 öljyllä, kun kyllästyin ko. moottorityypin öljyn kulutukseen. Eli longlaiffit pois, ja vaihdat 15 tonnin välein koneeseen vähintään 5w50 luokan öljyt, mielummin tuo paksumpi castrollin terva. Joku varmasti nyt kertoo, ettei koneesi "pidä" ehdottamastani öljyviskositeetista, mutta takaan että öljynsyönti vähenee radikaalisti. Tuo Valvetronic-kone on kuitenkin modernimpaa suunnittelua, kuin M54-sarjan koneet, joten varmasti se toimii paksullakin öljyllä. Omalla autolla öljyvalo syttyi 500 kilometrin jälkeen ylärajasta, mutta kun vaihdoin 10w60-luokan öljyyn, niin pääsen litralla melkein 7000 kilometriä ennen öljyvaloa...
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostMulla maksoi pajalla laitettuna, öljyn&suodattimen vaihdon kanssa 410€ + meni samalla haitariputken ICV-haara riekaleiksi... eli molemmat kumiputket päälle
Korjaamol se äijä joka veikkas huohotinta sano et ON KALLIS "ku joutuu imusarjaa irrottaa jne..." :thinksigpic
Comment
-
-
Originally posted by Agge_ View Post410€ sisältäen öljyvaihto :O No vittu... eihä se nyt nii hirvee oo.
Korjaamol se äijä joka veikkas huohotinta sano et ON KALLIS "ku joutuu imusarjaa irrottaa jne..." :think
Comment
-
-
Originally posted by Agge_ View PostNonni. Eli kaikki oireet periaattees täsmää. Kertokaas jätkät, kannattaako nollataulu duunaa tän ite rajoitetuin työkaluin?
Korjaamol tulee varmaa kalliiks ku aikaa menee suht vitusti.
Comment
-
Comment