Auto: BMW E46 330dA -02
Mitäs tapahtui?
Auto sammui kesken ajon reilu pari viikkoa sitten. Ennen sammumista syttyi öljyvalo, heti tämän perään akunvalo mittaristoon, sitten sammui. Valutin tiensivuun ja koitin starttaa kerran, ei lähtenyt käyntiin. Avasin konepellin ja huomasin, jotta moniurahihna oli napsahtanut poikki. Auto hinattiin lavetilla talliin.
Hommattiin sitten moniurahihna jota alettiin vaihtamaan, huomattiin jotta vesipumppu falskas aika reippaasti paikallaan. Uusittiin siis moniurahihna, vesipumppi ja samalla vielä ilmastoinnin hihna. Tämän jälkeen auto ei ole lähtenyt käyntiin.
Muuta uusittua: polttoainekiskon paineanturi sekä korkeapainepumpun magneettiventtiili sekä kuskinpenkin alla oleva siirtopumppu.
Tänään saatiin luettua vikakoodit ja livedata inpalla ja alla raportit:
Mitähän sitten seuraavaksi? Autoon kun laittaa virrat päälle niin hyvin kyllä pulppuaa tankin tienoilta ja konehuoneen diesel-letkuissa menee kyllä hyvin ilmakuplia.
Mitäs tapahtui?
Auto sammui kesken ajon reilu pari viikkoa sitten. Ennen sammumista syttyi öljyvalo, heti tämän perään akunvalo mittaristoon, sitten sammui. Valutin tiensivuun ja koitin starttaa kerran, ei lähtenyt käyntiin. Avasin konepellin ja huomasin, jotta moniurahihna oli napsahtanut poikki. Auto hinattiin lavetilla talliin.
Hommattiin sitten moniurahihna jota alettiin vaihtamaan, huomattiin jotta vesipumppu falskas aika reippaasti paikallaan. Uusittiin siis moniurahihna, vesipumppi ja samalla vielä ilmastoinnin hihna. Tämän jälkeen auto ei ole lähtenyt käyntiin.
Muuta uusittua: polttoainekiskon paineanturi sekä korkeapainepumpun magneettiventtiili sekä kuskinpenkin alla oleva siirtopumppu.
Tänään saatiin luettua vikakoodit ja livedata inpalla ja alla raportit:
Mitähän sitten seuraavaksi? Autoon kun laittaa virrat päälle niin hyvin kyllä pulppuaa tankin tienoilta ja konehuoneen diesel-letkuissa menee kyllä hyvin ilmakuplia.
Comment