Announcement

Collapse
No announcement yet.

voi poistaa!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _jokke_
    Newbiemmer
    • Aug 2012
    • 5
    • lappeenranta

    voi poistaa!

    juu elikkäs nyt tuli joku omalaatuinen vika bemariin elikkäs rajun kiihdytyksen jälkeen syttyy (dde) valo ja sit hävis potkut kulkee kyllä mutta erittäin laiskasti ja sitten kun auton sammuttaa niin toimii taas ihan hyvin eli vika ilmenee ainoastaan kun kenkäsee kunnolla eli ei kettuile normi kaupunki ajossa voisiko turbo olla syyllinen tähän vai mistä lähtisin ettimää vikaa ensimmäiseksi ainii ja silloin kun tehot häviää niin moottorin ääni muuttuu vähän samanlaiseksi kuin ilman ahdinta...: Think
    Last edited by _jokke_; 19-04-2015, 14:49.
  • elnabu1
    Bimmer Rookie
    • Aug 2008
    • 71
    • vihti/huhmari

    #2
    Originally posted by _jokke_ View Post
    juu elikkäs nyt tuli joku omalaatuinen vika bemariin elikkäs rajun kiihdytyksen jälkeen syttyy (dde) valo ja sit hävis potkut kulkee kyllä mutta erittäin laiskasti ja sitten kun auton sammuttaa niin toimii taas ihan hyvin eli vika ilmenee ainoastaan kun kenkäsee kunnolla eli ei kettuile normi kaupunki ajossa voisiko turbo olla syyllinen tähän vai mistä lähtisin ettimää vikaa ensimmäiseksi ainii ja silloin kun tehot häviää niin moottorin ääni muuttuu vähän samanlaiseksi kuin ilman ahdinta...: Think
    Se on hyvin todennäköisesti rail pumpun paineensäätöventtiili tai sen tiiviste mikä on sökö.Mulla oli vuosi sitten samanlaista ongelmaa ja nimim,Rahu vaihtoi ko.osan ja toimi vuoden hienosti kunnes viikko sitten alkoi taas DDE valo palamaan,Mulla se syttyy moottorijarrutuksessa? Uusi venttiili maksaa jotain 250€...
    e46 330d touring

    Comment

    • _jokke_
      Newbiemmer
      • Aug 2012
      • 5
      • lappeenranta

      #3
      Originally posted by elnabu1 View Post
      Se on hyvin todennäköisesti rail pumpun paineensäätöventtiili tai sen tiiviste mikä on sökö.Mulla oli vuosi sitten samanlaista ongelmaa ja nimim,Rahu vaihtoi ko.osan ja toimi vuoden hienosti kunnes viikko sitten alkoi taas DDE valo palamaan,Mulla se syttyy moottorijarrutuksessa? Uusi venttiili maksaa jotain 250€...
      Mistäs se säädin löytyy ja mistä kannattais tilata?

      Comment

      • elnabu1
        Bimmer Rookie
        • Aug 2008
        • 71
        • vihti/huhmari

        #4
        Originally posted by _jokke_ View Post
        Mistäs se säädin löytyy ja mistä kannattais tilata?
        Se löytyy imusarjan alta reilipumpun kyljestä.Kannattaa katsoa vikakoodit kuitenkin ensin ennenku hommailee uutta Venttiiliä jos vaikka selvii pelkällä tiivisteen vaihdolla.Kl varaosat.Smiidi tai ihan marmorilta niitä saa.Ja en oo ihan varma tosta hinnasta vuosi sitten oli siinä 250€paikkeilla. http://realoem.com/bmw/diagrams/e/g/254.png osa nro 20
        Last edited by elnabu1; 27-11-2012, 22:44. Reason: linkki puuttu
        e46 330d touring

        Comment

        • Jube
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 9636
          • ...

          #5
          Kaverilla sama vika, vaihdettiin paineensäätöventtiili ---> Ei vaikutusta!
          Eli älä lähde summassa ostamaan osia vaan vikakoodin ja livedatan lukuun...
          Näillä mennään:
          Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
          BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
          BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
          BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
          MB c124 230CE -90 "Badboy"
          MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

          Comment

          • _jokke_
            Newbiemmer
            • Aug 2012
            • 5
            • lappeenranta

            #6
            Originally posted by Jube View Post
            Kaverilla sama vika, vaihdettiin paineensäätöventtiili ---> Ei vaikutusta!
            Eli älä lähde summassa ostamaan osia vaan vikakoodin ja livedatan lukuun...
            joo pitääkii luettaa vikakoodit ja katella et onko mtn vikakoodeja tullut.

            Comment

            • henkka86
              Bimmer Rookie
              • Nov 2005
              • 109
              • Savonlinna

              #7
              Omassa oli sama vika, kunnes selvisi että sen aiheutti joku pili pali tehoboksi, joka oli kytketty tuohon rail venttiiliin.
              nykyiset

              e70 x5 3.0sd M-sport -09
              e70 x5 m50d -13

              ex. f25 x3 30d M-sport -12
              ex. e61 530da touring Lci M-sport -09
              ex. e60 525ia M-sport -06
              ex. e61 530da touring -05
              ex. e46 330d touring M-sport -02
              ex. e39 535ia -97
              ex. e34 525i -91

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎