Olis tossa tarkotuksena jossain välissä vähän eristellä autoa ja olen yrittänyt tutkiskella että miten esim hattuhyllyä saa irti sekä kattoverhoilua, mutta kun en ole aivan varma niin en viitsi ruveta repimään. Eli tietääkö joku mitä kaikkea näiden irroittamiseen tarvii? Ja autohan on 320 Coupe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sisätila verhoiluiden irrotus
Collapse
X
-
Originally posted by Holo44 View PostOlis tossa tarkotuksena jossain välissä vähän eristellä autoa ja olen yrittänyt tutkiskella että miten esim hattuhyllyä saa irti sekä kattoverhoilua, mutta kun en ole aivan varma niin en viitsi ruveta repimään. Eli tietääkö joku mitä kaikkea näiden irroittamiseen tarvii? Ja autohan on 320 Coupe
hattuhyllyä en ole purkanut joten siihen voi joku muu varmaan kertoa.
edit: niin joo ja tietysti ovien tiivisteet pitää repiä irti että saat A- ja B-pilarin verhoukset ja katon putoamaan. ja ehkä myös takasivulasia kiertävän verhouksen/tiivisteen sisäpuolelta
edit2: ohops tämähän olikin mallisarjapuolella eli tottakai kyseessä e46Last edited by dumppi; 28-11-2012, 14:35.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
BMW TIS:stä voi vilkuilla purku/asennusohjeita. Kun et mainnut pirssin tyyppiä niin sen joudut valitsemaan itse. Tuota Body equipment-listaa kun lähtee surffaamaan niin sieltäpä löytyy: KLIK.
Jossen nyt väärin muista niin tuo hattuhylly taitaa olla se vittumaisin irroitettava ja tietty kattoverhoilu vaatii kärsivällisyyttä sekä ehkä pari apukättä.
Monta kiinnikettä säästää kun lueskelee ensin rauhassa nuo purkuohjeet. Osa niistä löytyy vaikka Bentley/Alfamer-manuskasta. FAQ-osiossa taisi olla linkki tuonne Bentleyn manuskaan.
B-pilarin alapään muovisovitteen kiinnikkeet ainakin on helekutin tiukassa alareunassa, niitä ei saanut ehjänä irti. Samoin oviaukon pitkän muovisuojan alla olevia valkoisia muoviklipsuja kannattaa hankkia kourallinen, eivät paljoa maksa.
Comment
-
Comment