Elikkäs. Tuossa n.kk sitten kyselin täältä infoa vm.-02 olevaan diisseli rutkun sammuilemiseen.
Noh, vika selvisi ja se oli niinkin ihana vika kuin korkeapainepumppu paskana.
Nyt vaihdon jälkeen tehot on jossain muussa autossa kuin omassani ja vielä bonuksena sammuilee oikein kovasti täristäen.
Auto ei millään tahdo nostaa kierroksia alle kolmentuhannen ja sen jälkeen vasta kierrokset nousee melkein normaalivauhdilla(huom! MELKEIN)
Vituttaa suoraan sanoen että kalliin korjauksen jälkeen tämmöistä tapahtuu niin osaako kukaan teistä kertoa mistä tälläinen johtuu?
Noh, vika selvisi ja se oli niinkin ihana vika kuin korkeapainepumppu paskana.
Nyt vaihdon jälkeen tehot on jossain muussa autossa kuin omassani ja vielä bonuksena sammuilee oikein kovasti täristäen.
Auto ei millään tahdo nostaa kierroksia alle kolmentuhannen ja sen jälkeen vasta kierrokset nousee melkein normaalivauhdilla(huom! MELKEIN)
Vituttaa suoraan sanoen että kalliin korjauksen jälkeen tämmöistä tapahtuu niin osaako kukaan teistä kertoa mistä tälläinen johtuu?
Comment