Morjes, elikkä bemari on ruvennut pakkasella temppuilemaan.
Auto käynistyy normaalisti mutta se sytyttää EML -vikavalon ja hetken päästä keltaisen moottorivalon.
Kun auton käynistää uudellelleen hetken ajon jälkeen (5min) häviää EML-valo mutta moottorivalo jää palamaan.
Auto starttaa normaalisti ja vika ilmenee satunnaisesti pakkaskelillä.
Auto antaa 3kpl vikakoodeja:
1. 2862 VVT-power suply (jännite liian alhainen)
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency (eksentrinen kulma ei liiku täyteen nostokulmaan
3. 2867 VVT system overload (ylikuormitussuoja VVT-järjestelmä)
Onko muilla ollut vastaavia vikoja ja mistä ongelmaa kannattaisi lähteä etsimään?
Autoon vaihdettu 2-akkua.
-Koodeja luettaessa viat eivät ole aktiivisena.
Auto käynistyy normaalisti mutta se sytyttää EML -vikavalon ja hetken päästä keltaisen moottorivalon.
Kun auton käynistää uudellelleen hetken ajon jälkeen (5min) häviää EML-valo mutta moottorivalo jää palamaan.
Auto starttaa normaalisti ja vika ilmenee satunnaisesti pakkaskelillä.
Auto antaa 3kpl vikakoodeja:
1. 2862 VVT-power suply (jännite liian alhainen)
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency (eksentrinen kulma ei liiku täyteen nostokulmaan
3. 2867 VVT system overload (ylikuormitussuoja VVT-järjestelmä)
Onko muilla ollut vastaavia vikoja ja mistä ongelmaa kannattaisi lähteä etsimään?
Autoon vaihdettu 2-akkua.
-Koodeja luettaessa viat eivät ole aktiivisena.
Comment