Vikakoodi lukulaite mistä ja millainen ja hinta?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ramzez
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    itse asentelin TIS:n siihen DIS:iin kun en jaksanu alkaa kikkailemaan enempää joskus etein windows versiota mutta sitä en sillon löytänyt
    Itse tykkään käyttää ihan omana softanaan, koska harvemmin tulee tarvittua DIS:iä, mutta TIS on useammin käytössä. Helppo nakki asentaa XP:lle tai sitten ei ihan niin helppo, mutta nopea käyttöinen on asentaa se 64 bittiseen seiskaan. Jälkimmäinen tarvitsee pari pakettia mikkisoftalta, jonka seurauksena asennat koneellesi virtuaali XP:n ja suoritat TIS:n sitä kautta.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    +1

Lisäksi hänen myymien kaapelien tulisi soveltua myös DIS:n käyttöön. Vaatii tosin 32 bittisen käyttöjärjestelmän, virtuaalikoneen ja hieman osaamista. Netissä on ohjeet ja softaa saatavana ainakin v44 ja v57-versioon.

Vikakoodinluvun lisäksi on ihan hyvä olla olemassa myös TIS. Nykyään se nettiversio ei enää toimi, joten tuo softa on ihan hyvä olla. Helpoiten toimii 32 bittisessä XP:ssä, mutta saa todella vaivattomasti toimimaan myös 64 bittisessä Win 7:ssa.
    itse asentelin TIS:n siihen DIS:iin kun en jaksanu alkaa kikkailemaan enempää joskus etein windows versiota mutta sitä en sillon löytänyt

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Jos läppärin omistat, niin osta piuha nimimerkki morkailta, niin pääset inpan ihmeelliseeen maailmaan.
    +1

Lisäksi hänen myymien kaapelien tulisi soveltua myös DIS:n käyttöön. Vaatii tosin 32 bittisen käyttöjärjestelmän, virtuaalikoneen ja hieman osaamista. Netissä on ohjeet ja softaa saatavana ainakin v44 ja v57-versioon.

Vikakoodinluvun lisäksi on ihan hyvä olla olemassa myös TIS. Nykyään se nettiversio ei enää toimi, joten tuo softa on ihan hyvä olla. Helpoiten toimii 32 bittisessä XP:ssä, mutta saa todella vaivattomasti toimimaan myös 64 bittisessä Win 7:ssa.

Leave a comment:

• ruupanen
    replied
    Jos läppärin omistat, niin osta piuha nimimerkki morkailta, niin pääset inpan ihmeelliseeen maailmaan.

Leave a comment:

• henkka86
    replied
    täältä --> http://www.e-ville.com/fi/

Leave a comment:

• Kylyma
    replied
    Autonostimet, rengaskoneet, tasapainotuskoneet ja kaikki muut autokorjaamon laitteet ja tarvikkeet edullisesti verkkokaupasta.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Kysy nm. Jartsa02:lta

Leave a comment:

• KalmanKalpea
    replied
    itellä pitäs kans hommata joku sydeemi millä pääsis kattelemaan koodit, mulla autona -00 330d.

Leave a comment:

• Vikakoodi lukulaite mistä ja millainen ja hinta?

Olisko jollakin tietoa mistä saisi edullisesti sellaisen vikakoodilukulaitteen jolla myös nuo airbag ym. ongelmat selviäisi, eli mikä kannattaisi ostaa ja mistä ja miellellään jos vielä hinta-arvio??.:think
Working...