Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xi madallus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masa83
    Bimmer Rookie
    • Dec 2010
    • 67
    • Helsinki

    Xi madallus

    Olisi tarkoitus ruveta madaltelemaan tuota nelikkoa ja madaltamiseen tulen todennäköisesti käyttämään tätä sarjaa http://www.revotec.fi/high-sport-coi...007-p-727.html niin muutamia kysymyksiä on tullut mieleen. Lueskelin e46fanatics foorumilta että madaltaminen venyttää vetareiden sisempiä kumeja enemmän kun vakio korkeudella ja vakio kumin klemmarit löystyvät -> niveleen pääsee töhnää -> nivel on entinen. Onko tuo nyt tosi juttu vai vaan tarinaa? tässä vielä tuo topikki josta tuon luin http://www.e46fanatics.com/forum/sho...d.php?t=914771 . Muuttuuko pyörän kulmat paljonkin?
  • McBeast
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2007
    • 2998
    • Tallinn

    #2
    Highsport ollut ex. e38:n alla ja etuiskareita sai vaihtaa 5tkm välein. Tuohon rahaan saa jo ihan oikeitakin alustasarjoja.
    Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

    Comment

    • masa83
      Bimmer Rookie
      • Dec 2010
      • 67
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by McBeast View Post
      Highsport ollut ex. e38:n alla ja etuiskareita sai vaihtaa 5tkm välein. Tuohon rahaan saa jo ihan oikeitakin alustasarjoja.
      Sen verran oon selvitelly tuota madaltamista että jää kyllä tekemättä. Madaltamisen jälkeen rupeaa vetareiden kumit kulumaan vähän turhan nopsaan ja ei viitsisi olla koko ajan niitä vaihtamassa saatika jos tarvitsee ruveta vetareita vaihtelemaan.

      Comment

      • Petri
        BTCF Member
        • Jun 2004
        • 3155
        • Nummela

        #4
        Originally posted by masa83 View Post
        Sen verran oon selvitelly tuota madaltamista että jää kyllä tekemättä. Madaltamisen jälkeen rupeaa vetareiden kumit kulumaan vähän turhan nopsaan ja ei viitsisi olla koko ajan niitä vaihtamassa saatika jos tarvitsee ruveta vetareita vaihtelemaan.
        Mulla oli tuossa 330xd:ssä KW Variante 3, ja oikeastaan joka kevät ja syksy vaihdettiin vetarin suojakumit eteen...
        E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
        E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


        Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

        Comment

        • masa83
          Bimmer Rookie
          • Dec 2010
          • 67
          • Helsinki

          #5
          Jätän suosiolla tekemättä tuon madalluksen mutta osaisitteko suositella vakio iskarien ja jousien tilalle jotain parempia joilla saisi alustaa hiukan jäykennettyä mutta korkeus pysyisi vakiona?

          Comment

          • Laku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 17440
            • Turku

            #6
            Sigun nelikko madallettu Eibachilla 30-40mm v. 2006 ja vain etuvetareiden uusinnan yhteydessä joutunut uusimaan vetarinkumit .
            Näillä mennään:
            - BMW E81 118i since 2017
            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎