Olisi tarkoitus ruveta madaltelemaan tuota nelikkoa ja madaltamiseen tulen todennäköisesti käyttämään tätä sarjaa http://www.revotec.fi/high-sport-coi...007-p-727.html niin muutamia kysymyksiä on tullut mieleen. Lueskelin e46fanatics foorumilta että madaltaminen venyttää vetareiden sisempiä kumeja enemmän kun vakio korkeudella ja vakio kumin klemmarit löystyvät -> niveleen pääsee töhnää -> nivel on entinen. Onko tuo nyt tosi juttu vai vaan tarinaa? tässä vielä tuo topikki josta tuon luin http://www.e46fanatics.com/forum/sho...d.php?t=914771 . Muuttuuko pyörän kulmat paljonkin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xi madallus
Collapse
X
-
Originally posted by McBeast View PostHighsport ollut ex. e38:n alla ja etuiskareita sai vaihtaa 5tkm välein. Tuohon rahaan saa jo ihan oikeitakin alustasarjoja.
Comment
-
-
Originally posted by masa83 View PostSen verran oon selvitelly tuota madaltamista että jää kyllä tekemättä. Madaltamisen jälkeen rupeaa vetareiden kumit kulumaan vähän turhan nopsaan ja ei viitsisi olla koko ajan niitä vaihtamassa saatika jos tarvitsee ruveta vetareita vaihtelemaan.
Comment
-
-
Sigun nelikko madallettu Eibachilla 30-40mm v. 2006 ja vain etuvetareiden uusinnan yhteydessä joutunut uusimaan vetarinkumit.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment