Jep elikkäs tuli tossa yks päivä aika paha kanttariosuma ja vaihtoon meni vetari ja alatukivarsi minkä päästä camber säädetään. Uudet osat paikalleen ja nelipilarille suuntaukseen niin kanttariin vedetty puoli harittaa edelleen vaikka säätö on ihan tapissa Haritusta tais olla about 2.40 astetta ja camberiä oli myös aika hankala saada kohilleen kun sai vaan -1,2 astetta cämpperiä. Näköjään jotain muutakin vääntynyt Nyt sitten pitäisi selvittää mikä on vääntynyt kun silmämääräisesti en mitään huomannut :think Voisiko kuvan osa nro 1 vääntyä vaikka vaikuttaakin aika jykevältä? Mites osa 13? Jos jollain sattuu olemaan kokemuksia kanttikivistä niin voisi vähän valaista että mikä siellä voisi olla vääntynyt, niin sais auton kulkemaan suoraan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 taka-auraus pielessä ja säätövara loppu...
Collapse
X
-
Jooh no nyt ei sit tarkkaan tiiä mitä pitää uusia nii etin jostain purkuautosta osat 1 ja 13. Eli jos jollain löytyy kyseiset osat ottakaa yhteyttä privalla !!
Milläs konstilla sais sitte ton absi anturin ehjänä pois tosta vanhasta tukivarresta? Menee kuulemma aika helposti rikki irroittaessa
Comment
-
-
Tokihan se voi olla tuo kynkän etupäässä oleva "kehto" joka on mutkalla. Taitaa olla enemmän tai vähemmän peltiä vaan sekin. Siis kuvan osa 18.
Varaisin muuten joka ruuvin, mutterin ja prikan uutta kun noita alkaa vaihtelemaan. Mutta varmaankin kulminoituu tohon olkakappale-tukivarret osastolle mistä on taipunut.Last edited by petrolhead; 20-01-2013, 15:19.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Vaihtaisin osat numero 1. ja 13. Eivät purkaamolla paljoa maksa ja luultavasti vika on niissä. Tuo osa nro. 1. on suunniteltu katkeamaan siitä reikien kohdalta riittävän kovassa tällissä ja osa nro. 13. menee kans helposti rupeliksi.
Itsellä kolariauto, josta oli tuo osa. nro. 1 katkennut kolarissa. Vaihdoin sen+ osan nro. 13. ja auto nippuun. Ei mitään ongelmia saada kulmia kohdilleenBMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
Comment