Kävi sitten sellanen mukava viikonlopun pilaaja.
Motarilla yhtäkkiä alkoi savuttaa helvetisti pakkassavua pakoputkistosta ja pysäytin auton samantien tien sivuun ja syttyi moottorin varoitusvalo keltaisella + öljy ja akku valot punaisena.
Inahdustakaan ei kuulunut enää sen jälkee ku koitti käynnistää.
Vein sit tallii sen sulamaan ku oli ollu just -31 pakkaset ni oletin et se oli vaan jäässä.
Tallilla huomattiin että öljytikku ei edes kastu joten öljyt loppu ja homma oli paketissa.
Lisättii uutta öljyy sinne sit viel mutta eihän se mihinkää käynnistyny.
Kannattako tota nyt ees käyttää jossain korjaamossa varmistamassa että sieltä tosiaan moottori on paskana vai alanko kattoo jostain Saksasta kolariauton moottoria?
EDIT: Moottorihan ei tietysti ole MB54B30 vaan M54B30
Motarilla yhtäkkiä alkoi savuttaa helvetisti pakkassavua pakoputkistosta ja pysäytin auton samantien tien sivuun ja syttyi moottorin varoitusvalo keltaisella + öljy ja akku valot punaisena.
Inahdustakaan ei kuulunut enää sen jälkee ku koitti käynnistää.
Vein sit tallii sen sulamaan ku oli ollu just -31 pakkaset ni oletin et se oli vaan jäässä.
Tallilla huomattiin että öljytikku ei edes kastu joten öljyt loppu ja homma oli paketissa.
Lisättii uutta öljyy sinne sit viel mutta eihän se mihinkää käynnistyny.
Kannattako tota nyt ees käyttää jossain korjaamossa varmistamassa että sieltä tosiaan moottori on paskana vai alanko kattoo jostain Saksasta kolariauton moottoria?
EDIT: Moottorihan ei tietysti ole MB54B30 vaan M54B30
Comment