Noniin, eli ongelmaa taas riittää tuon 330d kanssa. Auto vuosimallia 2002, ja m57 koneella.
Auto ei lähde kylmänä käyntiin, muuta kuin lisävirtaa antamalla + polttoainesuodatinta lämmittämällä. Lämpimänä lähee n.4-7sek sahaamisella. Kylmänä starttaa alkuun todella hyvin, mutta ei vaan jaksa lähteä ennen kuin saa koneen pyörimään todella nopeasti.
Vikakoodeja luettu ja herjaili hehkuja, ilmamassa mittaria ja rail-painetta startatessa.
Auto kävi tänään pajalla hehkujen vaihdossa, kun luultiin että siinä vika, ei korjaantunut miksikään.
Pajalla katsottu livedataa startatessa, ja rail-paineet ei olleet edes 100bar, ilmeisesti kuuluisi olla n.300-400bar?
Kun auton joskus saa käyntiin, niin käynnissä ollessa rail-paineet tuossa 300-400bar välissä.
Kun auton saa käyntiin, niin toimii todella hyvin, eikä käynnissä ole minkäänlaista ongelmaa havaittavissa. Vedot tallella, ei täryytä tyhjäkäynnillä eikä muutakaan.
Ongelman ydinhän kuulostaisi nyt olevan tuo alhainen rail-paine startatessa.
Mistäs tuollaista vikaa lähtisi hakemaan? Polttoainetta tulee suodattimelle asti hyvin, joten vika ei kuulostaisi olevan pumpuissa ennen suodatinta. Siirtopumppu tutkittu tankista ja todettu toimivaksi. Myös toinen siirtopumppu kuulostaisi ainakin toimivan, kun surisee virtojen ollessa päällä. Suodatinkin juuri vaihdettu. Suuttimet irroitettu ja huollettu/korjattu pari vuotta sitten. Mites se korkeapaine pumppu? Kuinka oireilee, jos alkaa olla viimeisillään?
Kiitoksia vastauksista!
Auto ei lähde kylmänä käyntiin, muuta kuin lisävirtaa antamalla + polttoainesuodatinta lämmittämällä. Lämpimänä lähee n.4-7sek sahaamisella. Kylmänä starttaa alkuun todella hyvin, mutta ei vaan jaksa lähteä ennen kuin saa koneen pyörimään todella nopeasti.
Vikakoodeja luettu ja herjaili hehkuja, ilmamassa mittaria ja rail-painetta startatessa.
Auto kävi tänään pajalla hehkujen vaihdossa, kun luultiin että siinä vika, ei korjaantunut miksikään.
Pajalla katsottu livedataa startatessa, ja rail-paineet ei olleet edes 100bar, ilmeisesti kuuluisi olla n.300-400bar?
Kun auton joskus saa käyntiin, niin käynnissä ollessa rail-paineet tuossa 300-400bar välissä.
Kun auton saa käyntiin, niin toimii todella hyvin, eikä käynnissä ole minkäänlaista ongelmaa havaittavissa. Vedot tallella, ei täryytä tyhjäkäynnillä eikä muutakaan.
Ongelman ydinhän kuulostaisi nyt olevan tuo alhainen rail-paine startatessa.
Mistäs tuollaista vikaa lähtisi hakemaan? Polttoainetta tulee suodattimelle asti hyvin, joten vika ei kuulostaisi olevan pumpuissa ennen suodatinta. Siirtopumppu tutkittu tankista ja todettu toimivaksi. Myös toinen siirtopumppu kuulostaisi ainakin toimivan, kun surisee virtojen ollessa päällä. Suodatinkin juuri vaihdettu. Suuttimet irroitettu ja huollettu/korjattu pari vuotta sitten. Mites se korkeapaine pumppu? Kuinka oireilee, jos alkaa olla viimeisillään?
Kiitoksia vastauksista!
Comment