Announcement

Collapse
No announcement yet.

** delete **

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Reino-93
    Newbiemmer
    • Jan 2013
    • 7
    • Karkkila

    ** delete **

    Minulla on tälläinen E 46 joka sylki kansipahvin välistä jäähytin nesteet ja öljyt pihalle (Entinen omistaja tehnyt vihreän ja punaisen jäähytin neste coctailin )

    Olen nyt vaihtanut tähän mun 318:siin kansipahvin, yläpään tiivisteet sekä vesipumpun, Tulpat.

    Kokeilin autoa käyntiin remontin jälkeen. Auto käy ja liikkuu, öljykin kiertää normaalisti ja nesteet pysyy koneessa mutta auto kolisee kierrosten mukaan aika äännekkäästi. Olisikohan alakerta päässyt vaurioitumaan vai olisko kyse hydraulisista nostajista joihin ei ole öljy päässyt ~ 5 min käynnin jälkeen?

    Entäs sitten tuo tyhjäkäynnin seilaus? Voisiko se johtua ilmamassa mittarista?
    Last edited by Reino-93; 28-01-2013, 16:07. Reason: Saa poistaa, Auto myyty ja ostettu e36 tilalle
  • juice777
    BTCF Member
    • May 2004
    • 230
    • E-P

    #2
    Originally posted by Reino-93 View Post
    Minulla on tälläinen E 46 joka sylki kansipahvin välistä jäähytin nesteet ja öljyt pihalle (Entinen omistaja tehnyt vihreän ja punaisen jäähytin neste coctailin )

    Olen nyt vaihtanut tähän mun 318:siin kansipahvin, yläpään tiivisteet sekä vesipumpun, Tulpat.

    Kokeilin autoa käyntiin remontin jälkeen. Auto käy ja liikkuu, öljykin kiertää normaalisti ja nesteet pysyy koneessa mutta auto kolisee kierrosten mukaan aika äännekkäästi. Olisikohan alakerta päässyt vaurioitumaan vai olisko kyse hydraulisista nostajista joihin ei ole öljy päässyt ~ 5 min käynnin jälkeen?

    Entäs sitten tuo tyhjäkäynnin seilaus? Voisiko se johtua ilmamassa mittarista?
    VEIKKAAN kiertokangen laakerit kaput.
    ja imuvuoto tyhjäkäinti seilaus
    -E21-

    Comment

    • Reino-93
      Newbiemmer
      • Jan 2013
      • 7
      • Karkkila

      #3
      Originally posted by juice777 View Post
      VEIKKAAN kiertokangen laakerit kaput.
      ja imuvuoto tyhjäkäinti seilaus

      Kun koneessa oli jäköpää ilman ketjua ja kantta niin pyöritin konetta mutta ei kolissut. Voisko olla vaan öljypumppu paskana? Joku syyhän siihen täytyy olla että nesteet (Öljyt+ Jäähytin nesteet) Tulee ulos samaan aikaan kansi pahvin välistä Ilman että kansi hajos!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎