Eli auto on E46 320d -04 ja parin päivän aikana vaihdettu termostaatti, vesipumppu, hihnat, hehkut ja hehkujen ohjainboksi (oli muuten harvinaisen v*maisessa paikassa
) Lisäksi imusarja puhdistettu ja läpät poistettu. Samalla tietysti nesteet vaihtoon.
Nyt ilmeni ongelmia järjestelmän ilmauksen suhteen. Nesteitä ensimmäistä kertaa lisättäessä paisariin meni aika tasan litra. Konetta yritetty ilmata koko ilta. Puhallin ollut kuumimmalla ja kone käynnissä kun on yritetty ilmata. Silloin tällöin koho laskeutuu noin 2cm, yleensä kun koneen sammuttaa tai käynnistää. Ilmausruuveja on kokeiltu useaan otteeseen.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Tekeekö ilmalukkoja tiettyihin paikkoihin? Koneen lämmöt pysyvät suunnilleen oikeina ainakin mittarin mukaan ja sisällä ei tule lämmintä ilmaa?
Ja ensimmäisen puolen tunnin aikana tuli savua useaan otteeseen jostain pakosarjan/vesipumpun/alipainepumpun tietämiltä, nyt kuitenkin vähentynyt lähes olemattomiin. Voiko liittyä tapaukseen mitenkään?

Nyt ilmeni ongelmia järjestelmän ilmauksen suhteen. Nesteitä ensimmäistä kertaa lisättäessä paisariin meni aika tasan litra. Konetta yritetty ilmata koko ilta. Puhallin ollut kuumimmalla ja kone käynnissä kun on yritetty ilmata. Silloin tällöin koho laskeutuu noin 2cm, yleensä kun koneen sammuttaa tai käynnistää. Ilmausruuveja on kokeiltu useaan otteeseen.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Tekeekö ilmalukkoja tiettyihin paikkoihin? Koneen lämmöt pysyvät suunnilleen oikeina ainakin mittarin mukaan ja sisällä ei tule lämmintä ilmaa?
Ja ensimmäisen puolen tunnin aikana tuli savua useaan otteeseen jostain pakosarjan/vesipumpun/alipainepumpun tietämiltä, nyt kuitenkin vähentynyt lähes olemattomiin. Voiko liittyä tapaukseen mitenkään?
Comment