Moi,
Edelleen haussa kiva kakkosauto päivittäiseen 10-20km ajoon. Eli diesel ei kannata ja sinällään mitään isoja tehojakaan ei tarvita.
Tuollaisia 316/318 valvetronic moottorisia yksilöitä löytyy pilvin pimein, mutta mikä noissa valvetroniceissa on oikea totuus: eli meneekö kaikki koneet remonttiin 100-200tkm välillä vai ovatko valvetronicin ongelmat kuitenkin marginaalisia ?
Ottamalla hiemena vanhemman 2001-2002 mallisen 318:n, saa vielä 1,9l bensakoneen (M43B19 kai). Onko tämä sitten kestävämpi kuin noi valvetronicit ? Teho tässä lienee pienempi ja kulutus suurempi kuin valvetroniceissa ?
Ja ottamalla 320i:n saa saman varman ja kestävän koneen kuin e39:ssäkin on käytössä - eikö niin ? Mutta samalla kaupunkiajoon pari litraa suuremman kulutuksen.
Edelleen haussa kiva kakkosauto päivittäiseen 10-20km ajoon. Eli diesel ei kannata ja sinällään mitään isoja tehojakaan ei tarvita.
Tuollaisia 316/318 valvetronic moottorisia yksilöitä löytyy pilvin pimein, mutta mikä noissa valvetroniceissa on oikea totuus: eli meneekö kaikki koneet remonttiin 100-200tkm välillä vai ovatko valvetronicin ongelmat kuitenkin marginaalisia ?
Ottamalla hiemena vanhemman 2001-2002 mallisen 318:n, saa vielä 1,9l bensakoneen (M43B19 kai). Onko tämä sitten kestävämpi kuin noi valvetronicit ? Teho tässä lienee pienempi ja kulutus suurempi kuin valvetroniceissa ?
Ja ottamalla 320i:n saa saman varman ja kestävän koneen kuin e39:ssäkin on käytössä - eikö niin ? Mutta samalla kaupunkiajoon pari litraa suuremman kulutuksen.
Comment