100kw automaatti sammui lämpimänä liikennevaloihin noin 100m ajon jälkeen.
Koko talven käynnistyminen heikentynyt ja vikakoodia tulee hehkuilta, mutta lämpimänähän tuon koneen pitäis lähteä vaikka ilman hehkujakin käymään. Oli myös jäänyt jotakin ruiskun koodeja haamuiksi, luettu BMW scannerilla kotipihassa. Vaihtelin tulpat kuitenkin uusiin, yksi meni poikki, mutta ei pitäisi vaikuttaa käynnistymiseen tällä säällä. Imusarja on irti ja siitä paksuun letkuun liittyvästä härpäkkeestä tulee kyllä pakokaasua startatessa. Tankki auki kun laittaa virrat päälle niin surinaa kuuluu tankista. Vaihdoin vasemman puoleiset vaaleat releet hanskalokerossa päikseen eikä muutosta. Ei oikein mitään keksi enää. Olisko viisaammilla neuvoja. Starttaa ja pyörii kivasti, mutta ei käynnisty.
Ei varmaan polttoainesuodatin tuolla lailla oireile jos alkaa tukkeutua? Pitää huomenna katsoa noita pumppuja ja jos vaikka sen suodattimen vaihtaisi, sen jälkeen lueskella taas vikakoodeja ja kiikuttaa hinurilla johonki huoltoon. Sormi suussa tällä miehellä.
Edit: Noniin, laitetaas koko tarina nyt tähän. Auto sammui pääsiäisenä tyhjäkäynniltä eikä kirveelläkään enää käyntiin. Vikaa lähdettiin hakemaan bmw scannerilla ja koodejakin saatiin. Koodit näytti vp44 pumppua. Ohjausyksikkö kävi Iisalmessa Malassulla diagnoosissa. Koodi 57, syöttöennakko, yksikkö ehjä. Ennakonsäätömäntä oli leikannut kiinni. Uutta pumppua etsimään ja ebaysta sellainen löytyikin. Hintaa 860€ Saksasta, nimimerkki autoteile unseld. Vanha pumppu lähti takaisin paluupostissa ja kaveri laittoi 200€ summasta takaisin tilille pumpun hinta oli siis 650€ sisältäen toimituksen. Eilen sitten 20.5 auto lähti ensimmäisen kerran since pääsiäinen käyntiin uudella pumpulla. Pumpussa 12kk takuu. Hintaa koko hässäkälle tuli yhteensä noin 1100€. Voin lämpimästi suositella tuota saksalaista myyjää muillekin joilla pumppu kyykkää.
Koko talven käynnistyminen heikentynyt ja vikakoodia tulee hehkuilta, mutta lämpimänähän tuon koneen pitäis lähteä vaikka ilman hehkujakin käymään. Oli myös jäänyt jotakin ruiskun koodeja haamuiksi, luettu BMW scannerilla kotipihassa. Vaihtelin tulpat kuitenkin uusiin, yksi meni poikki, mutta ei pitäisi vaikuttaa käynnistymiseen tällä säällä. Imusarja on irti ja siitä paksuun letkuun liittyvästä härpäkkeestä tulee kyllä pakokaasua startatessa. Tankki auki kun laittaa virrat päälle niin surinaa kuuluu tankista. Vaihdoin vasemman puoleiset vaaleat releet hanskalokerossa päikseen eikä muutosta. Ei oikein mitään keksi enää. Olisko viisaammilla neuvoja. Starttaa ja pyörii kivasti, mutta ei käynnisty.
Ei varmaan polttoainesuodatin tuolla lailla oireile jos alkaa tukkeutua? Pitää huomenna katsoa noita pumppuja ja jos vaikka sen suodattimen vaihtaisi, sen jälkeen lueskella taas vikakoodeja ja kiikuttaa hinurilla johonki huoltoon. Sormi suussa tällä miehellä.
Edit: Noniin, laitetaas koko tarina nyt tähän. Auto sammui pääsiäisenä tyhjäkäynniltä eikä kirveelläkään enää käyntiin. Vikaa lähdettiin hakemaan bmw scannerilla ja koodejakin saatiin. Koodit näytti vp44 pumppua. Ohjausyksikkö kävi Iisalmessa Malassulla diagnoosissa. Koodi 57, syöttöennakko, yksikkö ehjä. Ennakonsäätömäntä oli leikannut kiinni. Uutta pumppua etsimään ja ebaysta sellainen löytyikin. Hintaa 860€ Saksasta, nimimerkki autoteile unseld. Vanha pumppu lähti takaisin paluupostissa ja kaveri laittoi 200€ summasta takaisin tilille pumpun hinta oli siis 650€ sisältäen toimituksen. Eilen sitten 20.5 auto lähti ensimmäisen kerran since pääsiäinen käyntiin uudella pumpulla. Pumpussa 12kk takuu. Hintaa koko hässäkälle tuli yhteensä noin 1100€. Voin lämpimästi suositella tuota saksalaista myyjää muillekin joilla pumppu kyykkää.
Comment