Announcement

Collapse
No announcement yet.

n42b20 Tyhjä käynti ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sharif
    Newbiemmer
    • Apr 2013
    • 16
    • Vantaa

    n42b20 Tyhjä käynti ongelma

    Hi!
    Bmw 318 2002 n42b20 moottorini leikkasi kiinni ja ostin käytetyn koneen. Se on asenettu ja toimi hyvin paitsi siinä on yksi ongelma jota korjaamokaan ei löydä! TOSISAAN MOOTTORI STARTAA MUTTA SAMUU HETI JOS YRITÄÄ LÄHTEÄ AJAMAAN! JA KUN SAMUU NIIN JOUTUU VENAMAAN JONKUN AIKAA ET MOOTTORI STARTAA TAAS.KUN MOOTTORI ON LÄMMENNYT 2MIN NIIN TOIMII MOITTEETTOMASTI JA EI VAIKUTA AJOONKAAN MITENKÄÄN. MISTÄ VOISI JOHTUA ? vanhasta moottorista on kaikki toimivat osat vaihdettu ''uuteen moottoriIn'' ja myös johdot. TARVITSEN KIPEÄSTI APUA ! ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA ??
    KIITOS ETUKÄTEEN!
  • Skena
    BTCF Hallitus
    • Dec 2004
    • 1332
    • Masala, Suomen Chicago

    #2
    Koitappa asentaa se moottori oikein sinne niin se saattais toimia
    Last edited by Skena; 08-04-2013, 20:57.
    Paserati

    Comment

    • Sharif
      Newbiemmer
      • Apr 2013
      • 16
      • Vantaa

      #3
      Originally posted by Skena View Post
      Koitappa asentaa se moottori oikein sinne niin se saattais toimia
      En itse ole asentanut enkä osaisi! Tarvitsen oikesti jesiä!

      Comment

      • repsa
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 1363
        • Lempäälä

        #4
        ettei ois vikana liian suuret öljynpaineet, suosittelisin oireiden perusteella ne tsekkaan.

        Ei olisi ihan ensimmäinen kerta että ö-paineen rajoitusvena vähän renais pitkän seisonnan jälkeen juuri kuvaillulla tavalla.
        5c jetta 1.2TSI 140/220
        530e m-sport alpinweiss3 vakio
        a4 cabi 220/300
        vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

        Comment

        • Luntti
          2Wheel Driver
          • Jul 2003
          • 5021
          • Yka

          #5
          Originally posted by repsa View Post
          ettei ois vikana liian suuret öljynpaineet, suosittelisin oireiden perusteella ne tsekkaan.

          Ei olisi ihan ensimmäinen kerta että ö-paineen rajoitusvena vähän renais pitkän seisonnan jälkeen juuri kuvaillulla tavalla.
          Tai lämpöanturi.
          Onko lämpöanturit vaihdettu?

          Comment

          • Sharif
            Newbiemmer
            • Apr 2013
            • 16
            • Vantaa

            #6
            Originally posted by repsa View Post
            ettei ois vikana liian suuret öljynpaineet, suosittelisin oireiden perusteella ne tsekkaan.

            Ei olisi ihan ensimmäinen kerta että ö-paineen rajoitusvena vähän renais pitkän seisonnan jälkeen juuri kuvaillulla tavalla.
            Miten sen voisin tsekkaa ?

            Comment

            • Sharif
              Newbiemmer
              • Apr 2013
              • 16
              • Vantaa

              #7
              Originally posted by Luntti View Post
              Tai lämpöanturi.
              Onko lämpöanturit vaihdettu?
              Pitäisi kaikki osat olla minun vanhasta koneesta! Luulisin että myös lämpöanturin on.. Jos muistan oikein niin korjamo sano että antaa vikakoodi sytytys häiriö.
              :think

              Comment

              • janituz
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2008
                • 858
                • nummi-pusula

                #8
                Originally posted by Sharif View Post
                Pitäisi kaikki osat olla minun vanhasta koneesta! Luulisin että myös lämpöanturin on.. Jos muistan oikein niin korjamo sano että antaa vikakoodi sytytys häiriö.
                :think
                tuskin lämpöanturi vikaa, Ö.paineen mittausta.. Mikähän mahtoi olla syynä että vanha patti on leiponut kiinni?
                e46 330da -01
                E46 320d -00
                E30 323i -85 "pommikone"
                Projekti: E30 325i -86
                Projekti: E21 315 -83
                Ex: E30 318i mit m10i -89

                Comment

                • Sharif
                  Newbiemmer
                  • Apr 2013
                  • 16
                  • Vantaa

                  #9
                  Originally posted by janituz View Post
                  tuskin lämpöanturi vikaa, Ö.paineen mittausta.. Mikähän mahtoi olla syynä että vanha patti on leiponut kiinni?
                  jaa.. Sano vaan itsensä irti! Kuulema ei ollut öljyä ja männän paloija oli moottorissa..

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎