Eipä näihin alumiini lohkoisiin ole tarjolla, ku lämmön siirtyminen on vähän heikkoo. Polttokäyttöinen, säteily tai letkulämmitys on vaihtoehdot.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
vai saako noihin kaikkiin vain säteilylämmittimen?
Auto 316 vm. 2004
Homman nimi on se, että olen kiinnostunut ostamaan 2004 316 kärryn ja siinä on joko lohko- tai säteilylämmitin. Mistäs nyt sitten tiedän kumpi se varmuudella on?
Homman nimi on se, että olen kiinnostunut ostamaan 2004 316 kärryn ja siinä on joko lohko- tai säteilylämmitin. Mistäs nyt sitten tiedän kumpi se varmuudella on?
Säteilylämmitin on öljypohjan kyljessä kiinni ja lohkolämmitin kiinni lohkossa. Seuraa panssariletkua mihin se vie.
Onko tuolla oikeasti merkitystä ostopäätökseen? Katso mitä siinä töpselin luukussa lukee. Defa säteilee ellei joku ole virittänyt omaa letkulämmitinta. Jos calix, niin voi kai olla kumpi vain. Todennäköisimmin tuo säteilevä.
Onko tuolla sitten suurtakaan merkitystä...? Tärkeämpää on se, että lämmitin toimii, ja sehän on helppo kokeilla. Ihan hyvin ne säteilylämppäritkin pelaa, ja mikä tärkeintä, lämmittävät öljyn juoksevaksi.
Onko tuolla sitten suurtakaan merkitystä...? Tärkeämpää on se, että lämmitin toimii, ja sehän on helppo kokeilla. Ihan hyvin ne säteilylämppäritkin pelaa, ja mikä tärkeintä, lämmittävät öljyn juoksevaksi.
Olen kuullut huonoja kommentteja tuohon säteilylämppäriin liittyen ja itsellä ei siitä kokemusta ole, joten sen suhteen sillä ehkä on merkitystä...
Pointti koko kysymyksessä oli se, että ylipäätään saako mihinkään E46 istutettua lohkolämmitintä. Jos ei saa, niin asian ihmettelyhän loppuu sitten siihen
Olen kuullut huonoja kommentteja tuohon säteilylämppäriin liittyen ja itsellä ei siitä kokemusta ole, joten sen suhteen sillä ehkä on merkitystä...
Pointti koko kysymyksessä oli se, että ylipäätään saako mihinkään E46 istutettua lohkolämmitintä. Jos ei saa, niin asian ihmettelyhän loppuu sitten siihen
bensamalleihin ei varmasti saa. 330d ehkä, kun on rautalohko :think
Niin varmaankin itse kysymykseen vastaus.
Lohkolämmittimen saa!
Todennäköisesti se tulee olemaan säteilyyn perustuva lämmitin, mutta sekin toimii.
Nimimerkillä kokemusta on.
Vähän pitemmän aikaa sen säteilylämppärin pitää olla päällä, mutta aivan varmasti se on parempi kuin ei mitään.
(minulle riittää jos -35 asteen pakkasella nesteet on reilusti plussalla 4 tunnin säteilytyksen jäljiltä)
Olet sohaissut kysymykselläsi kovasti mielipiteitä jakavaan aiheeseen...
Joten vastaukset ovat ihan varmasti ääripäissään tällä foorumilla...
Ei saa lohkolämmitintä. Säteilylämmittimet lämmittävät öljypohjaa. Jos se perinteinen lohkolämmitin on noin merkittävä valintaperuste, niin kannattaa mieluummin katsoa 80- ja 90-luvun menopelejä, joista semmoinen löytyy.
Itsellä E46 ja säteilylämmitin toiminut ainakin ihan hyvin.
Comment