Terve btcf foorumilaiset.
Tässä uusi BMW:n omistaja kotkasta.
Tähän asti olen ollut melko tyytyväinen autoon, mutta eräs asioista joka häiritsee on täysin vaiennut hälytinjärjestelmä.
Sulakkeen olen katsonut (se oli muistaakseni nr. 67, 5A sulake) ja se oli ok.
Saatiin vikadiagnostiikka logeista kuitenkin tämmöinen aktiivinen vika:
ZKE -> 07/21 - Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit
Shadow-memory:
82/23 - Alarm memory: Door contact Passenger door
90/21 - Battery Voltage: Open circuit
- - - - -
Eli aivan kuin jostain silti puuttuisi sulake, tai sitten hälyjärjestelmä on mennyt oikosulkuun?
Osaisko kukaan neuvoa aloittelijalle mistä lähteä vikaa ihmettelemään. Auto tuli lavetilla suomeen, jolloin hälyt ollu pois käytöstä. Ymmärtääkseni kuitenkin akku on irroitettu autosta.
Kiitos jos ideoita on!
Ja auto siis 2002 330Ci avomallina. Tuotu saksasta.
Tässä uusi BMW:n omistaja kotkasta.
Tähän asti olen ollut melko tyytyväinen autoon, mutta eräs asioista joka häiritsee on täysin vaiennut hälytinjärjestelmä.
Sulakkeen olen katsonut (se oli muistaakseni nr. 67, 5A sulake) ja se oli ok.
Saatiin vikadiagnostiikka logeista kuitenkin tämmöinen aktiivinen vika:
ZKE -> 07/21 - Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit
Shadow-memory:
82/23 - Alarm memory: Door contact Passenger door
90/21 - Battery Voltage: Open circuit
- - - - -
Eli aivan kuin jostain silti puuttuisi sulake, tai sitten hälyjärjestelmä on mennyt oikosulkuun?
Osaisko kukaan neuvoa aloittelijalle mistä lähteä vikaa ihmettelemään. Auto tuli lavetilla suomeen, jolloin hälyt ollu pois käytöstä. Ymmärtääkseni kuitenkin akku on irroitettu autosta.
Kiitos jos ideoita on!
Ja auto siis 2002 330Ci avomallina. Tuotu saksasta.
Comment