Näistä on jonkin verran juttua, mutta pääasiassa koskevat alipainesäätöistä turboa. Tämä siis sähkösäätöinen EURO4 versio.
Auto alkaa vetämään vasta n.2200 kierroksen jälkeen ja välillä reippain savumerkein. Yleisesti ottaen tuntuu savuttavan jonkin verran, lastua ei käsittääkseni ole. Välykset turbossa tuntuis olevan ok, päittäisvälystä en löytänyt yhtään.Turbon kilometreistä ei tietoa. MAP anturi vaihdettu, tosin lienee Italia-osa. Ei vaikuttanut mitenkään. Ajeltu ilmamassamittarin piuha irti, ei mielestäni vaikutusta.
INPAN vikakoodi ohessa.
Livedataa seuratessa(auto paikallaan) toteutunut ahtopaine seuraa 100mbar peräässä n.2500 rpm asti, jonka jälkeen pyyntö=toteutunut.
Vinkkejä? Turbon siivet eivät säädy oikein?
Auto alkaa vetämään vasta n.2200 kierroksen jälkeen ja välillä reippain savumerkein. Yleisesti ottaen tuntuu savuttavan jonkin verran, lastua ei käsittääkseni ole. Välykset turbossa tuntuis olevan ok, päittäisvälystä en löytänyt yhtään.Turbon kilometreistä ei tietoa. MAP anturi vaihdettu, tosin lienee Italia-osa. Ei vaikuttanut mitenkään. Ajeltu ilmamassamittarin piuha irti, ei mielestäni vaikutusta.
INPAN vikakoodi ohessa.
Livedataa seuratessa(auto paikallaan) toteutunut ahtopaine seuraa 100mbar peräässä n.2500 rpm asti, jonka jälkeen pyyntö=toteutunut.
Vinkkejä? Turbon siivet eivät säädy oikein?
Comment