Mitäs tää meinaa??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320d suutin arvot
Collapse
X
-
Omassa e46 320d:ssä on lähes identtiset arvot suuttimilta kuin topikin aloittajalla. Eli täytyy ilmeisesti vaihtaa suuttin..
Aloittajalle: Vaihdoitko alkuun vain tuon 4 suuttimen?
Omassa kuuluu kylmänä "kova" käyntiääni tuosta koneesta ja kun lämpee niin sitten taas kaikki on ok. kylmänä kun sammuttaakin koneen niin se kuolee ihan kuin napista painamalla.Vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta kuitenkin..
Leave a comment:
-
-
Kokeilin vaihtaa sen vanhan 4.suuttimen 2.suuttimen tilalle. Kas kummaa, naputus loppui kokonaan!
Leave a comment:
-
-
Noniin nyt on taas auto kasassa. Turbon ja suuttimen vaihdolla loppu vihellys ja savutus. Sitten se naputus pieneni huomattavasti. Hyvin vähän kuuluu vielä mutta luulen että se on ihan normaalia. 2. Suutin antaa kuitenkin vielä kierroksilla miinusta. Varmaan pitäs sekin vielä vaihtaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nippeli View PostOliko ääni melko kova ja mekaanisen kuuloinen ja koveniko kierroksia nostamalla kun sinulla tämä suutin vuoto/vika oli? Yritän nimittäin selvittää omasta bimmeristäni kovaa kolinaa joka kuuluu moottorista.:think
Leave a comment:
-
-
Oliko ääni melko kova ja mekaanisen kuuloinen ja koveniko kierroksia nostamalla kun sinulla tämä suutin vuoto/vika oli? Yritän nimittäin selvittää omasta bimmeristäni kovaa kolinaa joka kuuluu moottorista.:think
Leave a comment:
-
-
Voi hyvinkin aiheuttaa, syytä korjata tilanne ja katsoa uudestaan korjausarvot.
Leave a comment:
-
-
Tarkastin nuo suutinten koodit ja vertasin niitä mitä tietokone sanoo. 4. suutin ilmeisesti joskus vaihdettu ja ei ole koodattu. Voiko johtua nuo naputukset siitä että on jätetty koodaamatta?
Leave a comment:
-
-
e46 320d suutin arvot
Tein oman threadin tälle kun näyttää hukkuvan tuonne kysymys osion puolelle. Eli auto naputtaa varsinkin kiihdyttäessä. Ohessa kuva korjausarvoista tyhjäkäynnillä. Ajossa kiihdyttäessä suutin 4. menee +5!!! ja 2. suutin -5!!. Tein ohivuoto mittauksen joka näyttäs että 4. suutin ainakin vaihtoon. Mutta entäs tuo 2. suutin? Johtuuko tuosta 4. suuttimesta pielessä olevat korjausarvot?Tags: None
-
Leave a comment: