Announcement

Collapse
No announcement yet.

330Ci.N SMG vaihteisto reistailee.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JOKERI87
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 70

    #16
    Originally posted by huTsu View Post
    Tsekkasin tuon öljyn mitä isot pojat ohjeistaa (E46fanatics): Pentosin CHF-11S (toki varmistus kannattaa ottaa huollosta)

    Kun täytät sen niin ehkä olis hyvä tehdä se ilmaus BMW GT1 ohjelmalla tai vastaavalla.

    Viisaampi korjatkoon jos olen väärässä mutta en itse löydä muuta täyttö paikkaa kuin tuon paikan joka kuvassani näkyy.

    Nyt tuli lisättyä öljyä sinne lähes 3dl, kuulosti ainakin, että pumppu ei pyöris enään niin pitkään kuin ennen, mutta näkee varmaan vasta kun nyt sillä kylmänä seuraavaks lähtee.

    Edit: oli pakko käydä koittaan, nytten ei ainakaan vielä tullut mitään herjaa, vaikka ei oltu ajettu 6 tuntiin. Aikas lupaavaa jo
    Last edited by JOKERI87; 13-11-2013, 23:20.
    Kyllä onnnistuu!

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #17
      Kannattaa varmaan selvittää mistä se on vuotanut ulos. Laatikko näyttää itsessään olevan aika öljyinen mutta liekkö itse laatikkoöljyt kun vuotaneet?
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      • JOKERI87
        Bimmer Rookie
        • Feb 2007
        • 70

        #18
        Originally posted by Supa View Post
        Kannattaa varmaan selvittää mistä se on vuotanut ulos. Laatikko näyttää itsessään olevan aika öljyinen mutta liekkö itse laatikkoöljyt kun vuotaneet?
        Juu tarttee pestä jollain kunnon pesuaineella toi puhtaaks, niin näkee mistä se sitä vuotaa. Vähän näytti siltä, että hydrauliikka pumpun ja säiliön väliltä tulis pihalle.
        Kyllä onnnistuu!

        Comment

        • JOKERI87
          Bimmer Rookie
          • Feb 2007
          • 70

          #19
          Nyt sitten iski sellainen vika, joka ei ilmene koko ajan, mutta esim tänään tapahtui toisen kerran.

          Eli, tuntu siltä, että joutuu painamaan normaalia enemmän kierroksia, että lähti veto päälle, ja vähän ajan päästä kierroksia tarvittiin reilusti, että auto reagoitti jotain, ja tällöinkin rankasti vaan nykäs, eikä kuulostanut kivalta.

          Sammutin auton, ja odotin noin 20sec, ja uudestaan käyntiin, ja mitään vikaa ei ollut enään havaittavissa.

          Ens viikolla katson taas tuon hydrauliikkasäiliön tilanteen, mutta viime kerralla kun se oli vähissä, ongelma oli, ettei vaihteet menny ollenkaan silmään.

          mitään merkitystä tällä tiedolla tuskin on, mutta auto kävi juuri myllytyksessä, ja sisäsiivouksessa, ja heti seuraavana päivänä vika ilmeni ensimmäisen kerran.
          Kyllä onnnistuu!

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎