Onko kokemusta siitä mikä on fiksumpi vaihtoehto? Ottaa moottori ulos ala- vai yläkautta? Vaihteisto on jo valmiiksi irti kykärempan vuoksi. Päätin varmistaa samalla talviseisokin aikana myös öljypumpun rattaan kiinnityksen eikä öljypohjaa irrotella poistamatta ensin apurunkoa tieltä. Samalla voi koneen ollessa poissa helposti laittaa kaikki muutkin asiat kerralla kuntoon ja laittaa lopuksi valmiin paketin paikalleen.
Tukea apurunko alhaalta ja nostaa nosturilla auton kori ylös kaiken irrottamisen jälkeen vai nostaa kone pois moottorinosturilla? Laatikko pois taitaa lähteä aika mukavasti yläkauttakin? Tarviiko pakosarja irrottaa jos yläkautta ottaa ilman laatikkoa vai pitääkö sitten purkaa keulaa pois tieltä?
Tukea apurunko alhaalta ja nostaa nosturilla auton kori ylös kaiken irrottamisen jälkeen vai nostaa kone pois moottorinosturilla? Laatikko pois taitaa lähteä aika mukavasti yläkauttakin? Tarviiko pakosarja irrottaa jos yläkautta ottaa ilman laatikkoa vai pitääkö sitten purkaa keulaa pois tieltä?
Comment