Originally posted by grab_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Poppien asunnus ongelmia !?
Collapse
X
-
Originally posted by TeiniDX View PostTaitaa ollakin niin ettei itelläs onnistu mikään asennus ku kerta pittää kaikki tehä niinku jossai vitun hifi oppaassa neuvotaan. Kyse ei aina ole siitä että mikä olisi helppoa tai mikä olisi jonkun amispojan oppaan mukaan oikein.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View PostSä voit omaa egoasi nostattaa vaikka kuinka tuolla kommentillasi,mutta minua se ei hetkauta paskan vertaa..johan tuo nikkisi kertoo että oot kova teinipoppi kuningas..mutta takasin asiaan..miksi niitä rokkeja ei oikeesti voi asentaa niinkuin ne niissä "vitun hifi oppaissa" on? eikö se jumalauta ole jopa helpompi laittaa niinku kuuluu eikä tollasilla ylimääräsillä rele helveteillä ryöstettynä takavaloilta??ite olen kumminkin jo kasvanut yli noista mummojen säikytys basso ajoista mutta kumminkin nekin laitteet mitkä joskus tullut tehtyä tehtiin oikeaoppisesti..
Mielestäni asiallisesti kytketty ja asennettu rele ei ole mikään helvetti ja itselläni tämän kytkennän tarkoitus oli saada toinen vahvistin pois pelistä jos mankka on päällä kun autolla ei ajeta. Olisi tietty voinut katkaisijankin laittaa mutta se ois sitte varmaa ollu katkaisija helvetti:think
Comment
-
-
Originally posted by TeiniDX View PostKukahan tässä egoaan pönkittää ku noi vitun kovaa tekstiä tullee. Kannattaa varmaan muutenki arvioida ihminen sen mukaan mikä sen nicki on jollai vitun foorumilla
Mielestäni asiallisesti kytketty ja asennettu rele ei ole mikään helvetti ja itselläni tämän kytkennän tarkoitus oli saada toinen vahvistin pois pelistä jos mankka on päällä kun autolla ei ajeta. Olisi tietty voinut katkaisijankin laittaa mutta se ois sitte varmaa ollu katkaisija helvetti:thinkEi mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Eikös se nyt ole jokaisen oma henkinen helvetti mistä ne herätteet ottaa? Itsellä tulee bemarissa mankalta ja vanhassa passatissa ryöstettiin takavaloilta eikä siinä ollut myöskään mitään ongelmaa. Passatissa kun ei ollut rca piuhoissa sitä herätejohtoa , niin oli huomattavasti helpompaa ryöstää se takavaloilta ja kun oli autom. Valot niin ei jäänyt vahvari päälle vahingossa. Kukin tekee tyylillään, eikös?
Ei herneitä.Yes, Money can't buy happiness,
But, It's more comfortable to cry in a BMW than on a bicycle.
Nykyinen: BMW e61 525i
Ex: BMW 323i e46 -98
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=288584
Comment
-
-
Siis mittasin toki tasasen jännitteen herätteelle. Vikaa en lähteny sen enempi enää paikantamaan vaan vedin herätteen mankalta, eristin rca:t kaikista muista johdoista pois mitä lähelle meni, lisäksi vaihdoin maadotuspaikan pois akun kanssa samasta pultista ja varoiksi vielä maadotin mankan vahvistimen kanssa samaan paikkaan kun semmosenkin neuvon/vinkin jostain "hifi"sivuilta pengoin. JA NYT TOIMII, opetuksena tästä taas vaihteeks että helpoin tie tuppaa teettämää lisähommia.
Comment
-
-
Originally posted by Jakettaja View PostEikös se nyt ole jokaisen oma henkinen helvetti mistä ne herätteet ottaa? Itsellä tulee bemarissa mankalta ja vanhassa passatissa ryöstettiin takavaloilta eikä siinä ollut myöskään mitään ongelmaa. Passatissa kun ei ollut rca piuhoissa sitä herätejohtoa , niin oli huomattavasti helpompaa ryöstää se takavaloilta ja kun oli autom. Valot niin ei jäänyt vahvari päälle vahingossa. Kukin tekee tyylillään, eikös?
Ei herneitä.
Näin mäki ajattelin että turhaa katko mankalt mitää piuhoja ku tasanen jännite tuli valoiltaki mutta eipä sitte toiminukkaa.
Comment
-
-
Originally posted by naquur View PostNäin mäki ajattelin että turhaa katko mankalt mitää piuhoja ku tasanen jännite tuli valoiltaki mutta eipä sitte toiminukkaa.Yes, Money can't buy happiness,
But, It's more comfortable to cry in a BMW than on a bicycle.
Nykyinen: BMW e61 525i
Ex: BMW 323i e46 -98
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=288584
Comment
-
-
Originally posted by Jakettaja View PostEi iilmeisesti bemarissa toimi juurikin tuon valojen testauksen vuoksi, mutta esim 3b passatissa ei ollut mitään ongelmaa eikä kaverin 3-koppasessa golffissa.
Mysteeriks jäi että mitä tapahtu sillä hetkellä kun auton päräytti käymään koska jännite pysy sillonkin tasasena mutta eipä menny paria minuuttia kun signaali kaiuttimilta katkesi ja vahvariin syttyi "error-valo", vielä mysteerisemmäksi vian tekee se että aktiivi kuitenki jatko hienosti soimista vaikka heräte tuli aivan samasta paikasta ja maadotuskin oli samassa kohtaa.
Comment
-
-
Originally posted by naquur View PostSiis mittasin toki tasasen jännitteen herätteelle. Vikaa en lähteny sen enempi enää paikantamaan vaan vedin herätteen mankalta, eristin rca:t kaikista muista johdoista pois mitä lähelle meni, lisäksi vaihdoin maadotuspaikan pois akun kanssa samasta pultista ja varoiksi vielä maadotin mankan vahvistimen kanssa samaan paikkaan kun semmosenkin neuvon/vinkin jostain "hifi"sivuilta pengoin. JA NYT TOIMII, opetuksena tästä taas vaihteeks että helpoin tie tuppaa teettämää lisähommia.
Ihannetapaushan olisi kytkeä kaikki suoraan akkuun ja jättää se auton runko välistä häiritsemästä, vaikka sekin on (tai pitäisi olla, mutta ei läheskään aina ole jokainen pultti jonka autosta löydät) samassa potentiaalissa akun miinus-navan kanssa.
Se että soitin kannattaisi maadoittaa samaan pisteeseen vahvistimen kanssa juontaa juurensa siitä, että soitin ei tasaisi potentiaalieroja (vahvistimen maadoituksen ja soittimen maadoituksen välillä johtuen auton runkoon tehdyistä huonoista maadoituksista) signaalikaapelin maadoitus vaipan kautta, koska se tekee vinkumista ääneen. Tätä ongelmaa ei ole, jos kaikki maadoitukset tehdään kunnolla kirkkaaseen peltiin oikean kokoisilla kaapeleilla ja kunnollisilla liittimillä.BMW X5 3.0D E53 -05
VW Transporter T5 -08
Ex: BMW 330XD facelift E46 -02,
2x BMW 320D E46 -00, BMW 320i Touring E46 -08, BMW 325xi E30 -89
Comment
-
Comment