Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 325d(M57N2) nykii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #16
    Originally posted by Croway View Post
    Jännä että tehotkin laskee.. Ainaki miun järjen mukaan tehot menisi hukkaan jos ilman ja polttoaineen seos ei olisi oikea...?

    Vittu missä se ahtovika voi olla ku mistään ei pihise eikä puhise ne paineet pois? Jos oli edelleen baarin jäljessä ne. Missä kohdin se ahtopaineanturi on turbon jälkeen?
    Yksi tapa virittää vanhempia autoja on vaan yksinkertaisesti lisätä syöttöä -> savua tulee, mutta tehot nousee. Samalla polttoaineen kulutus nousee. Rikkaalla seoksella saadaan enemmän tehoa, mutta päästöt ja polttoaineen kulutus nousee. MAF irti auto menee sellaiselle ns. turvalliselle kartalla, tehot laskee mutta auto on edelleen ajettavissa.

    No eihän siellä välttämättä ole missään ahtovuotoa, jos turbolta ei tule riittävästi painetta. Nämä turbot kun on muuttuvasiipisiä, niin ongelma voi olla siinä ettei ne siivet ole nyt oikeassa asennossa. Toki ne aikaisemmin mainitut kaasuläppä ja EGR kannattaa tarkistaa. Samoin käydä se koko ahtoputkisto välijäähyineen läpi. Ahdot oli viimeksi kun katseltiin ~1 barin jäljessä.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎