Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miksi etunen "keulii" uuden vannesetin myötä?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tommirii
    Newbiemmer
    • Jan 2013
    • 13
    • Kuopio, FIN

    Miksi etunen "keulii" uuden vannesetin myötä?

    Moi,

    voisiko joku viisaampi kertoa maallikolle, että mistä johtuu e91lci m-sportissa (2010) etusen keuliminen, kun hankin uudet 19-tuuman vanteet, jossa renkaat edessä 235/35 ja takana 265/30 vanteiden ollessa edessä 8J x 19 (et37) ja takana 9j x 19 (et39).

    Takana renkaan ja kaaren välissä "sopiva" madallettu tunnelta alkuperäisellä m-sport alustalla, mutta etunen tuntui nousseen ihan hirveästi ja arviolta eroa takasen väliin on useita senttejä...

    Mistähän johtuu ja mikä neuvoksi?:think
    ______________________________________

    current vehicle: e91lci 320d(a) m-sport 2010
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    eikai tästä nyt uutta topikkia tarvi tehdä, kun saman asian jo kirjoitit muualle?
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16362
      • Leppävirta

      #3
      Kysymykseen toisaalla on myös vastattu.

      Tämä lukkoon.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎