Miksi etunen "keulii" uuden vannesetin myötä?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tommirii
    Newbiemmer
    • Jan 2013
    • 13
    • Kuopio, FIN

    #1

    Miksi etunen "keulii" uuden vannesetin myötä?

    Moi,

    voisiko joku viisaampi kertoa maallikolle, että mistä johtuu e91lci m-sportissa (2010) etusen keuliminen, kun hankin uudet 19-tuuman vanteet, jossa renkaat edessä 235/35 ja takana 265/30 vanteiden ollessa edessä 8J x 19 (et37) ja takana 9j x 19 (et39).

    Takana renkaan ja kaaren välissä "sopiva" madallettu tunnelta alkuperäisellä m-sport alustalla, mutta etunen tuntui nousseen ihan hirveästi ja arviolta eroa takasen väliin on useita senttejä...

    Mistähän johtuu ja mikä neuvoksi?:think
    ______________________________________

    current vehicle: e91lci 320d(a) m-sport 2010
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17798
    • Jämsä

    #2
    eikai tästä nyt uutta topikkia tarvi tehdä, kun saman asian jo kirjoitit muualle?
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16480
      • Leppävirta

      #3
      Kysymykseen toisaalla on myös vastattu.

      Tämä lukkoon.
      Fiat Punto 1.2 Dynamic '05
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E32 Diamantscwharz 750iL '94

      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      Working...
      X