Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 320dA xdrive 130kw nykiminen(maf,egr?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lempeäjätti
    Newbiemmer
    • Jan 2014
    • 9
    • järvenpää

    E91 320dA xdrive 130kw nykiminen(maf,egr?)

    Taas tiedustelisin kokeneemmilta että mistä olette ostaneet EGR-venttiilin tai Maffin?

    Auton oireet sellaisia että moottorin lämmettyä auton kierrosluku huopaa 100-200 välillä 1200-1800 rpm pintakaasulla ajettaessa isolla vaihteella ja nopeus 60-80km/h.kylmällä koneella ei tee samaa.Ärsyttävää nykimistä aiheuttaa,lisäksi auton huiput jäävät n.200km/h.Tehoja uupuu siis selvästi.kovemmilla nopeuksilla ei esiinny huopaamista ja kiihdytettäessä ei tapahdu "puutumisia".Vikakoodeja ei ole ja moottorinohjainlaite on uusittu kk sitten

    ideoita vikaan ja apuja osahankintaan kaivattaisiin,kiitos
    Bmw e91 320Da xdrive
  • MNi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2008
    • 3143
    • Tampere

    #2
    Onko moottorinohjauksen yhteydessä ohjelmointi tehty? Kun on automaattilaatikko niin DDE:n ja EGS:n softien pitäisi olla ohjelmoitu samalla kertaa jollen väärin muista.

    Comment

    • pouri
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2007
      • 370
      • 06 area

      #3
      Oliko noita ongelmia ennen moottorinohjausboxin uusintaa ja mikä mahtoi olla syy uusinnalle?
      Diesel, fuel of satin man

      Comment

      • Lempeäjätti
        Newbiemmer
        • Jan 2014
        • 9
        • järvenpää

        #4
        Ongelmat olivat ennen uusimist aja ohjainlaite uusittiin koska oli antanut vikakoodin viallisesta ohjainlaitteesa.Se ilmeni mm vaihteiston vaihtamisen olevan töksäyttävää,vilautteli ajonvakausvaloa,kulutu oli litran korkeampi.tänään käyty laakkosella ja epäilyt olivat egr,suutin tai jopa vaihteiston turbiini
        Bmw e91 320Da xdrive

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎