Antaakohan tämä polttoaineenmäärän säädin minkälaista vikakoodia luettavaksi? Itsellä pientä kierrosten hyppelyä ja nykimistä puolilämpösenä myös huomattavissa, mutta vikakoodeista löytyy vain lisävesipumpusta vai mikä lienee viralliselta nimeltään, koodi A6D1. Jos oikein ymmärtäny niin tämähän voi aiheuttaa jossain määrin myös tämmöistä nykimistä? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N47 käyntihäiriö
Collapse
X
-
Originally posted by Humerrus View PostAntaakohan tämä polttoaineenmäärän säädin minkälaista vikakoodia luettavaksi? Itsellä pientä kierrosten hyppelyä ja nykimistä puolilämpösenä myös huomattavissa, mutta vikakoodeista löytyy vain lisävesipumpusta vai mikä lienee viralliselta nimeltään, koodi A6D1. Jos oikein ymmärtäny niin tämähän voi aiheuttaa jossain määrin myös tämmöistä nykimistä? :think
Comment
-
-
Täällä on 128t ajetussa 320d -09 samanlaista ongelmaa, eli nykii tuntuvasti välillä 40-60 vauhdeissa pintakaasulla, eli siis ei kiihdyttäessä eikä kovemmissa nopeuksissa eikä ole kokoaikaista. Autoon on vaihdettu siirto pumppu, vaihdelaatikon turbiini,pa suodatin sekä ekp ohjainlaite. Mistä voisi johtua?:thinkEx:f10 525d,e60 520i,e90 320d msport,F10 535d msport 2012 satin dark grey,a7 3.0tdi quattro
535d xdrive f10, mb cls 350cdi,530e g30, xc90 d5, e61 525d msport.
nyk. Bmw 730d xdrive f01 lci individual
f30 328i
toyota hiace
Comment
-
-
Polttoaineen määränsäädintä olisi tarkoituksena jälleen lähteä vaihtamaan N47mottiin. Ajattelin varmistella, että onkos jotain mitä kannattaapi ottaa kyseisessä operaatiossa huomioon.. Lenteleekö polttoaineet pitkin tallia säädintä irti nykiessä, vai pitäisikö onnistua ilman sen suurempia sotkuja
Comment
-
-
Originally posted by Humerrus View PostPolttoaineen määränsäädintä olisi tarkoituksena jälleen lähteä vaihtamaan N47mottiin. Ajattelin varmistella, että onkos jotain mitä kannattaapi ottaa kyseisessä operaatiossa huomioon.. Lenteleekö polttoaineet pitkin tallia säädintä irti nykiessä, vai pitäisikö onnistua ilman sen suurempia sotkujasigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Täältä löytyi samaa vikaa. Humppasi tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla. Polttoainekisko ja suodatin täynnä harmaata alumiinimönjää. Syyllisenä korkeapainepumppu. Pumppu ja suuttimet uusiksi ja vika edelleen päällä. Loppujen lopuksi viaksi paljastui 4-sylinterin imuventtiilit jotka vuotaa. Kantta irti siis. Potilaana 08 520d.
Comment
-
-
Tänään korjailin asiakkaan N47-koneisesta 520d:stä tuon humppailun tämän topicin vinkeillä, eli vaihdoin korkeapaineen säätimen pumppuun. Vikakoodeja ei ollut mitään, ja ennen säätimen vaihtoa mittasin vielä siirtopaineen, joka heitteli n. 0.2 bar, joten siitä ei kannata hämääntyä. Sihti oli vanhassa säätimessä putipuhdas, eli pelkästään säätimen vaihto riitti. Fixuksen kautta saa Boschin säädintä OEM-numerolla hakemalla, tulee nimellä "Korjaussarja" tjsp. Hinta parin sadan luokkaa.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment