Eikä tuo ilmiö esiinny ainoastaan Webaston tai Eberin kanssa, vaan myös letkulämmittimellä lämmitettäessä..
Webasto ongelma N53 koneella.
Collapse
X
-
Omassa Eber, ja lisäksi Defan säteilylämppäri öljypohjassa.Originally posted by JTP View PostEikä tuo ilmiö esiinny ainoastaan Webaston tai Eberin kanssa, vaan myös letkulämmittimellä lämmitettäessä..
Defalla lämmitettäessä ei seuraa tätä ongelmaa, ilmeisesti siinä ei riitä teho lämmittämään jäähdytysnestettä tarpeeksi.e92 "330"xiA M-sport
Mini Cooper R50
Comment
-
Eihän se säteilylämppäri lämmitäkään kuin korkeintaan mieltä ja harakoita..Originally posted by JanskiAWD View PostOmassa Eber, ja lisäksi Defan säteilylämppäri öljypohjassa.
Defalla lämmitettäessä ei seuraa tätä ongelmaa, ilmeisesti siinä ei riitä teho lämmittämään jäähdytysnestettä tarpeeksi.
e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
Luonnollisesti näin, samaa nestettä näillä kaikilla lämmitetään.Originally posted by JTP View PostEikä tuo ilmiö esiinny ainoastaan Webaston tai Eberin kanssa, vaan myös letkulämmittimellä lämmitettäessä..-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Privaan tulee niin satamäärin kysymyksiä kaikesta mahdollisesta että se nyt valitettavasti on lähes aina täynnä, kun asialle ei ole mitenkään riittävästi aikaa. Toki voi soittaa ja varata ajan jos kyseinen ongelma vaivaa.Originally posted by JanskiAWD View PostWSE1,
Yritin laittaa privaa mutta laatikkosi on täynnä.
Kiinnostaisi kuulla lisää aiheesta.
Comment
-
Voisit avata ainakin sen verran paljonko "korjausoperaatio" kustantaa kauttasi.Originally posted by WSE1 View PostPrivaan tulee niin satamäärin kysymyksiä kaikesta mahdollisesta että se nyt valitettavasti on lähes aina täynnä, kun asialle ei ole mitenkään riittävästi aikaa. Toki voi soittaa ja varata ajan jos kyseinen ongelma vaivaa.
Tuplastarttaus on kuitenkin aika helppo korjauskeino ja jos käväisee lähikiskalla niin tuplastarttaus hoituu luonnostaan.e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
100e jalkeenpain, mutta kuuluu asennukseen jos tilaa weban asennuksen ko. tyyypiselle autolle.Originally posted by 205/65-15H View PostVoisit avata ainakin sen verran paljonko "korjausoperaatio" kustantaa kauttasi.
Tuplastarttaus on kuitenkin aika helppo korjauskeino ja jos käväisee lähikiskalla niin tuplastarttaus hoituu luonnostaan.
Comment
-
Meillä orkkis webasto ja vesiventtiili otettu kokonaan pois sekä lisätty vastus. Jos tähänkin korjaus onnistuu niin täytyy alkaa suunnittelemaan matkaa Lohjan suuntaan.Originally posted by WSE1 View Post100e jalkeenpain, mutta kuuluu asennukseen jos tilaa weban asennuksen ko. tyyypiselle autolle.
OT. e61 takaluukun johtosarjat oavt alkaneet oirehtia, teetkö myös noita remonttejae39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
Onko tehdas Webastolla varustetuissa ja ilman Webastoa olevissa malleissa vesiventtiileiden toiminta samanlaista eli onko näissä aina venttiilit kiinni virrattomana? Pitääkö myös jälkiasennus Webaston asennuksiin tehdä vesiventtiili muutoksia, että saa moottorin ja sisätilat lämpenemään?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Kyllä E6x ja F1x vesiventtiili on virrattomana auki, kolmossarjalaisissa ei edes ole vesiventtiiliä. Ainakin F1x kohdalla muutos tehdään siksi että auton startin jälkeen vesiventtiili napsahtaa joksikin aikaa kiinni, ajatuksella että ptc-vastukset hoitaa kabiinin lämmöntuoton ja moottori lämpenee mahdollisimman nopeasti.Originally posted by markok View PostOnko tehdas Webastolla varustetuissa ja ilman Webastoa olevissa malleissa vesiventtiileiden toiminta samanlaista eli onko näissä aina venttiilit kiinni virrattomana? Pitääkö myös jälkiasennus Webaston asennuksiin tehdä vesiventtiili muutoksia, että saa moottorin ja sisätilat lämpenemään?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Tuli jo tapa tuosta tupla starttaamisesta, mutta nyt yllättäen ei huudatakkaan flektiä ollenkaan. Ei vaikka on ollut parkissa tovin ja lämmittää eberillä oikein ajan kanssa.Originally posted by Pohjoisen Poika View Post+1, mutta N54 moottori, Eberin lämmitin ja vielä E82.
Kysyin asennusliikkeestä ni sanoivat, että oikein se on asennettu. Eip sille minkä.
Tosin sanoi että se kierrättää veden jäähdyttimen kautta asti, muttei saa sitä kytkettyä irti kierrosta.
Ärsyttävä oire, mutta jatketaan tupla starttaamista.
Varmaan vaan mennyt tuuletin paskaksi
. Tuskin näissä mitään oppivaa systeemiä on.
Comment
-
Täällä puolestaan jättää huudattamatta flektiä ehkä noin 1/3 kerroista kun ollut lämmityksessä pidemmän stopin jälkeen. En ole päässyt kärryille mikä muuttuja tuohon mahdollisesti vaikuttaa, tuntuu että vetää ihan arvalla laittaako propelliin kierroksia.Originally posted by Pohjoisen Poika View PostTuli jo tapa tuosta tupla starttaamisesta, mutta nyt yllättäen ei huudatakkaan flektiä ollenkaan...e92 "330"xiA M-sport
Mini Cooper R50
Comment
-
Täällä painitaan saman robleeman kanssa. Mottina on N52 ja lämmitin on juurikään asennettu Eberi.
Aika summittaisesti huudattaa flektiä, saattaa olla muutamakin päivää väliä ilman huudatusta. Tänään arpoi kaiken hyvän lisäksi moottorin vikavalon päälle, pitänee käydä pajalla kuittauttamassa niin näkee mitä vikailmoituksia herjaa.
Comment
-
Ei ole tainnut WSE1 vielä julkaista kuinka tämän ominaisuuden pystyy välttämään.
Jatketaan toistaiseksi tupla starttaamista.
Comment
Comment