Announcement

Collapse
No announcement yet.

e91 320d vm.07 n47/130kw vikoja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jessemikkola
    BTCF Member
    • Dec 2014
    • 83
    • Kuusankoski

    e91 320d vm.07 n47/130kw vikoja

    bemari antaa yleensä muutaman vikakoodin
    4A74 tiedonsiirto hehkutuksen ohjainlait. ja moottorinohjainlaitteen välillä, Viallinen
    4A79tiedonsiirto hehkutuksen ohjainlait. ja moottorinohjainlaitteen välillä, Viallinen
    480A hiukkassuodatinjärjestelmä,viallinen
    4CA0 öljynpainetunnistin, todennäköisyyslogiikka
    4A5E hehkutulppa sylinteri 2, ohjaus virheellinen
    arf venttiili asento väärä (en muista vikakoodin numeroa)

    mikähän noihin auttais? hehkut ja rele vaihdettu mut vieläkin tulee samat vikakoodit. moottorin häiriövalo ei kuitenkaan pala. kaks ekaa koodia ei poistu ollenkaan. Dpf koodi tulee ku laittaa auton käyntiin, muut koodit tulee jossain kohtaa kun käy ajemassa. onko johtovikaa vai mikä on?

    paljon teillä on tyhjäkäynnin kulutus ollut pakkasilla kylmällä koneella? salavalikosta ku kattoo niin 1,9L/h kuluttaa kylmällä koneella(-5 astetta pakkasta aamulla), lämpimänä tipahtaa kuitenkin alle litraan.
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

    #2
    Tarkusta ensiksi kaikki sulakkeet. Ecu kotelossa (apumiehen puolella tuulilasin alla) on lisää sulakkeita. Saattaa olla kotelossa myös vettä. Huohottimen johdot, sekä tietty koneen pääliset johdot syyniin.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

    Comment

    • jessemikkola
      BTCF Member
      • Dec 2014
      • 83
      • Kuusankoski

      #3
      Originally posted by VolvoTDi View Post
      Tarkusta ensiksi kaikki sulakkeet. Ecu kotelossa (apumiehen puolella tuulilasin alla) on lisää sulakkeita. Saattaa olla kotelossa myös vettä. Huohottimen johdot, sekä tietty koneen pääliset johdot syyniin.
      Sulakkeet on kateltu ja ecu kotelo oli kuiva. pitäis vissiin alkaa tutkii johtosarjaa ku kerkeää. Muuten auto kyl toimii hyvin mut vikakoodit häiritsee mieltä

      Comment

      • jpeltoma
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 600
        • pirkanmaa

        #4
        Mitähän mahdat tarkoittaa hehkujen releellä? Siis onhan hehkujen ohjainboksi imusarjan alla vaihdettu varmasti toimivaan, eikä valmiiksi rikkinäiseen purkuosaan? Nuo hehkun ohjainpoksithan noista paukkuu järjestään jossain 200 tkm tienoilla.

        Muistaakseeni hehkujen toimimattomuus estää DPF:n polton...siitä lienee dpf herja.
        Last edited by jpeltoma; 02-12-2014, 21:41.
        __________________________________________________ ________________________
        Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.

        Comment

        • jessemikkola
          BTCF Member
          • Dec 2014
          • 83
          • Kuusankoski

          #5
          Originally posted by jpeltoma View Post
          Mitähän mahdat tarkoittaa hehkujen releellä? Siis onhan hehkujen ohjainboksi imusarjan alla vaihdettu varmasti toimivaan, eikä valmiiksi rikkinäiseen purkuosaan? Nuo hehkun ohjainpoksithan noista paukkuu järjestään jossain 200 tkm tienoilla.

          Muistaakseeni hehkujen toimimattomuus estää DPF:n polton...siitä lienee dpf herja.
          Hehkujen releellä tarkoitin juuri sitä boksia mikä on imusarjan alla ja boksi on uusi.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎