Ameriikan maalla on joku harrasta innovoinut perän apurunkoon lukitsevan osan.
Tällä osalla ilmeisesti ihan menestyksellisesti saa poistettua mahdollisen takarenkaiden hypyttämisen ja ennen kaikkea perän vaeltelun kovemmassa vedossa. Nythän ainakin tehokkaammissa e9x:ssä on sitä, että voimakkaassa kiihdytyksessä perä voi tuntua vähän hakevan. M3 apurungon puslat hivenen vähentää sitä, mutta lähinnä ne poistaa tien epätasaisuuksissa tapahtuvan hakemisen. Tämä veis myös vedon aikaisen perän "vääntelyn".
Jenkkiharrastajien joukossa noita on jo paljon käytössä ja porukka on tykännyt. Kellään ei tunnu olleen mitään ongelmia. Tuntuu kuitenkin oudolta siinä mielessä, että jos tuo toimisi hyvin, niin miksi tuollaista ei olisi jo vakiona? Porukkaa väittää jopa ettei tuo lisäisi ääntä/tärinää kabinetissa (vaimentamaton linkki). Ainoastaan yksi lukkoperällinen valittelee, että tuon kanssa kuuluisi kolahduksia, mutta ilman tuota ei.
Tällä osalla ilmeisesti ihan menestyksellisesti saa poistettua mahdollisen takarenkaiden hypyttämisen ja ennen kaikkea perän vaeltelun kovemmassa vedossa. Nythän ainakin tehokkaammissa e9x:ssä on sitä, että voimakkaassa kiihdytyksessä perä voi tuntua vähän hakevan. M3 apurungon puslat hivenen vähentää sitä, mutta lähinnä ne poistaa tien epätasaisuuksissa tapahtuvan hakemisen. Tämä veis myös vedon aikaisen perän "vääntelyn".
Jenkkiharrastajien joukossa noita on jo paljon käytössä ja porukka on tykännyt. Kellään ei tunnu olleen mitään ongelmia. Tuntuu kuitenkin oudolta siinä mielessä, että jos tuo toimisi hyvin, niin miksi tuollaista ei olisi jo vakiona? Porukkaa väittää jopa ettei tuo lisäisi ääntä/tärinää kabinetissa (vaimentamaton linkki). Ainoastaan yksi lukkoperällinen valittelee, että tuon kanssa kuuluisi kolahduksia, mutta ilman tuota ei.
Comment