Auto alkoi täristää kesken ajon. Ei ottanut enää kunnolla kierroksia ja kierroslukumittarin viisari heitelehti miten sattuu. Auto parkkiin ja huomasin että ei käy myöskään tyhjäkäyntiä kunnolla. Tuntui kuin puolet pytyistä olisi pois pelistä. Tyhjäkäynnillä myös savutti runsaasti harmaata.
Inpa antoi vikakoodiksi 4B10 rough controller, Engine smoothness control correction quantity too high.
Tarkistin suuttimien korjausarvot tyhjäkäynnillä
1. +5,30 2. -0,48 3. +0,27 4. -5,10
Ennen tätä auto toimi moitteettomasti. Ei nykimistä, pätkimistä eikä savutusta. Suuttimien arvot katsoin viimeksi pari viikkoa sitten ja silloin olivat kaikissa pytyissä -1 ja +1 välillä.
Onkohan joku suutin hajonnut vai voiko tuollaiset arvot aiheutua jostain muusta? Miten tätä kannattaisi lähteä tutkimaan?
Inpa antoi vikakoodiksi 4B10 rough controller, Engine smoothness control correction quantity too high.
Tarkistin suuttimien korjausarvot tyhjäkäynnillä
1. +5,30 2. -0,48 3. +0,27 4. -5,10
Ennen tätä auto toimi moitteettomasti. Ei nykimistä, pätkimistä eikä savutusta. Suuttimien arvot katsoin viimeksi pari viikkoa sitten ja silloin olivat kaikissa pytyissä -1 ja +1 välillä.
Onkohan joku suutin hajonnut vai voiko tuollaiset arvot aiheutua jostain muusta? Miten tätä kannattaisi lähteä tutkimaan?
Comment