Eli pre-lci e91 ilmeni seuraava vika 170tkm kohdalla, tiputti yhtäkkiä luistoneston pois pelistä, nappia painamalla ei tapahdu mitään ja mittaristossa palaa luistoneston valo sekä käsijarrun valo keltaisena. ABS toimii kuitenkin ilman mitään ongelmia. Sinänsä ei luistoneston tippuminen pois pelistä itseäni haittaa mutta leimaa tossa kunnossa ei saa, eli korjata pitää.
Inpan avulla luettiin kaverin kanssa vikakoodit ja oli mielessä, että mahdollisesti antaisi vikakoodia paineanturista niin kuin näissä e9x on tapana mutta ei! Sieltä paljastui 5e40, steering angle sensor Signal not plausible, offset. Netistä yritin selvittää miten toi korjataan, ja ei oikeen hirveesti tietoo löytyny muuta kun et ohjauskulman sensori kaipaa kalibrointia? Ja, että jos se ei onnistu niin joutuisi uusimaan kyseisen sensorin ja koodata/kalibroida uudelleen. Kellään varmaa tietoa tästä, apuja kaivataan!
Mihin kannattaisi viedä auto pk-seudulla, laakkoselle en viitsisi viedä kun siellä ei toimi muu kun laskutus.
Inpan avulla luettiin kaverin kanssa vikakoodit ja oli mielessä, että mahdollisesti antaisi vikakoodia paineanturista niin kuin näissä e9x on tapana mutta ei! Sieltä paljastui 5e40, steering angle sensor Signal not plausible, offset. Netistä yritin selvittää miten toi korjataan, ja ei oikeen hirveesti tietoo löytyny muuta kun et ohjauskulman sensori kaipaa kalibrointia? Ja, että jos se ei onnistu niin joutuisi uusimaan kyseisen sensorin ja koodata/kalibroida uudelleen. Kellään varmaa tietoa tästä, apuja kaivataan!
Mihin kannattaisi viedä auto pk-seudulla, laakkoselle en viitsisi viedä kun siellä ei toimi muu kun laskutus.
Comment