Onko kellään tietoa mistä johtuu että kylmänä käynnistyksen jälkeen moottori tärisee normaalia voimakkaammin, moottorin vikavalo välkkyy välillä ja käytetty piuhan päässä diagnoosi sytytyskatkoksia sylinterissä2 vaihdettu uusi boschin puola mutta vika ei poistunut, nytten ei ole vikavalo palanut pariin päivään mutta tärinä ei ole kadonnut. auto BMW 320i bensa vm.2007.
E90 täristää kylmänä
Collapse
X
-
Onkos tämä jo suorasuihku kone? Eli suutin palotilassa. Jos on, niin kuulostaa suutin murheelta. Jos ei, niin joltain halvemmalta vialta.Originally posted by Chatchat View PostOnko kellään tietoa mistä johtuu että kylmänä käynnistyksen jälkeen moottori tärisee normaalia voimakkaammin, moottorin vikavalo välkkyy välillä ja käytetty piuhan päässä diagnoosi sytytyskatkoksia sylinterissä2 vaihdettu uusi boschin puola mutta vika ei poistunut, nytten ei ole vikavalo palanut pariin päivään mutta tärinä ei ole kadonnut. auto BMW 320i bensa vm.2007.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
-
Yksi mahdollisuus on myös imupuolen karstoittuminen. Eli nämä suora suihkarit karstaa imupuolen venttiilit ja sitä mukaa aluksi huono seos ym. Ongelmaa. Tuosta omasta kiposta oli imusarja irti ja aika karua katseltavaahan imuventtiilit oli. fortella on aineita , mitkä sumutetaan auton käydessä suoraan imusarjaa.
Ite noita käyttänyt, mutta tuskin aivan tukossa olevia paikkoja saa hyväksi muutakuin imusarjan irrottamalla.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
Mitäköhän "valvetronicin puolilla" mahdat tarkoittaa? Oma N46 on täristänyt kylmänä viimeisen vuoden / 15tkm. Tärinät häviää heti kun kone saavuttaa käyntilämpötilan jolloin moottorinohjaus menee closed looppiin. Joskus on nopeasti tärähtänyt kuumanakin, mutta todella harvoin. Puolat ja tulpat vaihdetttu ilman tulosta.Originally posted by kapupetri View PostMulla n46:ssa kylmänä täristäminen lähdettäessä katosi mystisesti kun öljyvuotoa hoivatessa puhdistin valvetronicin puolat ja vaihdoin tiivisteet.
Comment
-
Sorry sekoiluni. Termistö hakusessaOriginally posted by Spedemasta View PostMitäköhän "valvetronicin puolilla" mahdat tarkoittaa? Oma N46 on täristänyt kylmänä viimeisen vuoden / 15tkm. Tärinät häviää heti kun kone saavuttaa käyntilämpötilan jolloin moottorinohjaus menee closed looppiin. Joskus on nopeasti tärähtänyt kuumanakin, mutta todella harvoin. Puolat ja tulpat vaihdetttu ilman tulosta.
Kone on tosiaan n46 vm. 2005.
En ole havainnut kylmänä tutinoita sen jälkeen kun putsasin Vanosin solenoidit ja vaihdoin tiivisteet. Tähän malliin DIY http://www.youtube.com/watch?v=D5YQ0UFOErk325i e92 2011
Comment
-
Pitääkö sulla kaasuläppäkotelo ja sen käyttömoottori ääntä kun painaa kaasua ja antaa palautua tyhjäkäynnille, meillä tulee sellane sirisevä ääni....Originally posted by kapupetri View PostSorry sekoiluni. Termistö hakusessa
Kone on tosiaan n46 vm. 2005.
En ole havainnut kylmänä tutinoita sen jälkeen kun putsasin Vanosin solenoidit ja vaihdoin tiivisteet. Tähän malliin DIY http://www.youtube.com/watch?v=D5YQ0UFOErk
Comment
Comment