Elikkä oma otsikon kulkupeli ajotietokoneen välityksellä ilmoittaa, että nyt (lasissa noin 175 tkm) olisi aika suorittaa DPF:n huolto. Noista DPF:stä huoltoineen on ollut paljon parranpärinää. Eli kuinka tarpeellinen tuo huolto on? Oletteko suorittaneet huoltoa ohjelman mukaan, vai kun on jotain lieveilmiöitä alkanut ilmenemään pytyssä? Onkohan tuon huollon tekemiseen kykeneviä paikkoja paljon muitakin kuin merkkihuollot?
Olen kiitollinen kaikista kommenteista aiheeseen liittyen...
Edit. Ja samaan syssyyn vielä jatkokysymys: Eli pitääkö (jos ylipäätään nyt tarvitsee mitään tehdä) koko pytty siis uusia, vai pitäisikö silel tehdä jokin puhdistustoimenpide? Mitkä näissä suunnilleen normaalit kustannukset? Olen miettinyt ihan pöntön poistoakin, mutta toistaiseksi en ole siihen vielä alkanut...
Olen kiitollinen kaikista kommenteista aiheeseen liittyen...
Edit. Ja samaan syssyyn vielä jatkokysymys: Eli pitääkö (jos ylipäätään nyt tarvitsee mitään tehdä) koko pytty siis uusia, vai pitäisikö silel tehdä jokin puhdistustoimenpide? Mitkä näissä suunnilleen normaalit kustannukset? Olen miettinyt ihan pöntön poistoakin, mutta toistaiseksi en ole siihen vielä alkanut...
Comment