OK. nyt tiedän että herätän kommentteja... (joo joo on se bensakutonen hienon kuuloinen)
mutta itse jouduin vaihtamaan takaisin rivikutoseen oikeastaan pelkästään äänen perusteella.
Pointtina siis, että rivikutonen dieselinäkin on NIIN paljon paremman kuuloinen ajossa
Kyllähän autot lopulta valitaan tunteen mukaan ja kannattaa koeajaa ja tehdä päätökset sen perusteella.
Minulta ääni 325d:lle myös.
Kaasupohjassa uudempi 320i pesee 320d:n, mutta allekirjoitan sen vaisuuden arkiajossa. Edes uudempi 8-lovinen laatikko ei sitä pelasta.
Ainoa varteenotettava bensavaihtoehto sinulle varmaan olisi 335i jotta vääntöä automaatin kanssa olisi totutulla tasolla, kaikki siinä sitten onkin parempaa kuin dieseleissä paitsi kulutus.
Mulla on E91 320d käyttiksenä, ja ihan mukavahan tuolla on körötellä. 15tkm olen ehdinyt sillä kauhoa ja edelleen hymyilyttää, kun hyppää ratin taakse. Kulutus ja kaikki maksut todellakin maltillisia ja valitsemalla M47 moottorin yritin pienentää teknisten murheiden riskiä (siis vrt. uudemmat N47:t). Tosin täytyy sanoa, että samojen 15tkm aikana on selkiytynyt, että seuraavaksi on saatava 330d M-sport. Pellin alla pitää olla reserviä!
Jos mulla ei tulis näin paljoa kilsoja vuoteen, niin bensakutonenhan se sitten olisi.
V60 D4 AWD -16 Civic "Track-spec" VTEC -02 kauppakassi
ex V60 D4 -13 ex E36 323i 4D -96 ex E91 320d -06 Stage 1
Kiva kuulla hyviäkin kokemuksia ihan tuosta "mopomallin" moottorista. Kuten aikaisemmin sanoin, mulle se kulki ihan kivasti eteenpäin jos vertaan nykyiseen. Mutta eihän se toki mikään raketti ole.
Reaaliteetit on pakko hyväksyä, 335 on mulle yli 10tonnin liian kallis. Muuten voisin ostaa heti
Mulla on E91 320d käyttiksenä, ja ihan mukavahan tuolla on körötellä. 15tkm olen ehdinyt sillä kauhoa ja edelleen hymyilyttää, kun hyppää ratin taakse. Kulutus ja kaikki maksut todellakin maltillisia ja valitsemalla M47 moottorin yritin pienentää teknisten murheiden riskiä (siis vrt. uudemmat N47:t). Tosin täytyy sanoa, että samojen 15tkm aikana on selkiytynyt, että seuraavaksi on saatava 330d M-sport. Pellin alla pitää olla reserviä!
Jos mulla ei tulis näin paljoa kilsoja vuoteen, niin bensakutonenhan se sitten olisi.
Taloudellinen pikkudiesel varmasti on. Kilometrejä ja työajoa tullut viimeisen vuoden aikana 42tkm kaksipuolikkaalla bensalla omalla kohdalla. Ilo ajaa pitkääkin matkaa maantiellä kuin muuallakin, vaikkei taloudellisin (tietoinen valinta )
Comment